Suzuki Dr Big 750
 
Meldingen
Alles wissen

Suzuki Dr Big 750

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
142 Bekeken
(@fastlikehell)
Berichten: 16
Active Member
Topic starter
 

Hieronder mijn Suzuki Dr Big - en ondergetekende (in mesh jasje en spijkerbroek - foei). Wel een leuke machine voor het rondje om de kerk - ik zou er niet graag mee naar Munchen gaan, althans niet rijdend op de Dr. Het is wel apart om op zo'n 750 ééncylinder te rijden - al moet je echt anders rijden dan op een meercylinder. Kom je onder de 2500 toeren (nou, eigenlijk de 3000), dan begint de ketting te klapperen en te snokken. Je kunt wel lekker overal tussendoor boenderen - het stuur is dan wel breed, maar de rest is bromfiets smal. Omdat ik deze motor ook gebruik als pekelfiets, heb ik er handvatverwarming, extra lampen en handkapverhogers opgezet. Daarnaast is er een permanente aansluiting gemaakt voor de druppellader als 'ie niet gebruikt wordt.
Ik rijd bijna altijd met snelle motoren, maar ben toch het vaakst bang voor mijn rijbewijs op deze motor: je gaat toch wel heel makkelijk in 'hooligan-mode'. Bij iedere rotonde denk ik 'linksom? rechtsom? of toch maar door het midden?'

 
Geplaatst : 14 juli 2012 20:29
(@marcog)
Berichten: 164
Estimable Member
 

@Fastlikehell wrote:

Ik rijd bijna altijd met snelle motoren, maar ben toch het vaakst bang voor mijn rijbewijs op deze motor: je gaat toch wel heel makkelijk in 'hooligan-mode'. Bij iedere rotonde denk ik 'linksom? rechtsom? of toch maar door het midden?'

Dat is de reden dat ik nog geen supermoto heb gehaald LoL
Stoepje op, brugje over (niet omdat het sneller is, maar omdat het kan xD), trapje af, stukje weiland/berm afkorten LoL

 
Geplaatst : 14 juli 2012 22:06
Deel: