Achterlicht cbr 600...
 
Meldingen
Alles wissen

Achterlicht cbr 600 f2 bj 93

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
170 Bekeken
(@honda1988)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Beste mede forum leden

Ik ben hier nieuw en heb dus geen idee of hier al eens een vraag over is gesteld.

Mijn vraag is ik ben opzoek naar een led achterlicht voor mijn cbr 600 f2 93 alleen kan die nergens vinden nou heb ik wel een achterlicht gezien van een bj 95 model en die lijken nagenoeg het zelfde heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand enig idee waar ze te verkrijgen zijn voor bj 93??

Ook een fototje er bijgedaan voor de gene die daar in geintereseerd zijn πŸ˜‰

Alvast bedankt

 
Geplaatst : 10 maart 2015 21:50
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Wat een flinke dikke motor. Honda vormgeving is perfect.
Moi trouwens, Het achterlicht is de zelfde op een '94 model maar die van '95 is dat dan een F3 in plaats van F2? Bekijk alle vergelijkbare modellen maar eens op de onderdelen fiches van CMSNL. http://www.cmsnl.com/honda-cbr600_model170 /"> http://www.cmsnl.com/honda-cbr600_model170/ Hier in de polder kunnen ze alles bestellen en hebben ze de best gescande fiches voor de bekende Japanse merken. Het kan zijn dat een modeljaar net niet in hun overzicht voorkomt (zoals die van mij) maar deze fiches kan je dan vast wel bij een andere onderdeel handel vinden als die bestaat. Anders kan je moeilijk iets bestellen voor je motor want dan moet de winkel het model weten. Onderdeel nummers worden soms gewoon hergebruikt.

eBay is een belangrijke bron voor dit soort accessoires. Je zult op modelnaam en LED moeten zoeken. Sorteren op prijs gaat het snelste. eBay.nl is stukken duurder als eBay.com want daar zoek je dan ook bij landen in het verre oosten en die verzenden bovendien goedkoper. Let wel: je mag tot ongeveer Euro 21 per jaar belastingvrij en heffingsvrij invoeren dus als de douane denkt dat het een duurder pakje is, dan vraagt de postbode jou om geld met bovendien administratiekosten en is een bestelling, globaal genomen, ongeveer twee keer zo duur.

Jammer dat de motor nΓ©t even wat ouder is maar als zoiets als een leuker lampje bestaat, dan zie je het op eBay. Blijf binnen de wet. Succes.

 
Geplaatst : 11 maart 2015 04:26
Deel: