Suzuki Rm 125 kappe...
 
Meldingen
Alles wissen

Suzuki Rm 125 kappen+tank voor project

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
168 Bekeken
(@dutchyy18)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Heey beste mensen,

Ik ben maurice leeuwerink en woon vlakbij hoorn, ik heb vroeger op dit forum een paar vragen gestelt omdat ik toen
problemen had met mijn cr 125. Momenteel is die verkocht en heb ik een suzuki rm 125 uit 2009 Twisted

Ik dacht laat ik maar weer een account aanmaken aangezien de sfeer en behulpzaamheid op dit forum erg goed is Grin
Ik ben nu bezig met een project met mijn oude Honda XR 250 uit 1982 Roll dit moet een supermoto worden
haha jaja, dus ik zou nog wel eens hulp kunnen gebruiken. nu zit ik met het volgende, heeft iemand toevallig nog
oude kappen van een suzuki rm 125/250 liggen? ik heb geen rest kappen meer en vind het dood zonde om deze te gebruiken.
en om nou nieuwe te kopen terwijl ze gebruikt worden om een frame pas te maken Oops en als u er nog
een tank bij heeft is dat al helemaal geweldig Smile ik zoek eigenlijk iemand die ze anders toch weg gooit, mag voor een klein bedrag en
verzendkosten uiterraad. Als jullie het leuk vinden kan ik het project ook up to date houden op dit forum Grin

groetjes, maurice

 
Geplaatst : 5 oktober 2011 22:03
Deel: