Duc Panigale 1199S ...
 
Meldingen
Alles wissen

Duc Panigale 1199S Testen op circuit voor 130 euro

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
144 Bekeken
(@gerrit_de)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Hallo!

Ik organiseer wel eens een circuitdag je voor wat vrienden en kennissen. En de laatste keer dacht ik, het is leuk als ik een testfiets regel. Dus dat heb ik gedaan!
Dus we mogen een Ducatie Panigale 1199S 2013 voor 2 uur testen op Lelystad Twisted . We gaan in Sessies rijden van 15 of 20 minuten, in 2 groepen. Je deelt de Panigale dus met een andere rijder. Als jij rijdt, rust hij en andersom. Smile Smile

Maar nu heeft 1 panigale tester afgezegd 😑 , en ik heb de fiets wel besteld. Ik zoek dus nog iemand die een Ducati wil testen op lelystad. De totale kosten bedragen 130 euro (40 euro inschrijf, 90 voor de panigale), met een borg van 1000 euro. De borg is te verlagen naar 500 euro voor 20 euro extra. Dus voor 150 euro, rij je op het circuit, op een panigale, en als je hem opvouwd ben je goedkoper uit dan dat het je eigen fiets was. LoL

Ik heb nog 1 plek, PM me even als je interesse hebt.

Ik hoor graag,
Groeten Wouter

PS. Je dient de borg en de inschrijving te voldoen op lelystad. Borg krijg je terug, als je de fiets heel hebt gelaten. Mr. Green

 
Geplaatst : 23 augustus 2013 09:50
(@gerrit_de)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Het vindt trouwens plaats op 31 augustus van 16.00 tot 19.00

 
Geplaatst : 23 augustus 2013 09:51
(@gerrit_de)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Niemand?! Cry

Is het te duur? Vind men de panigale maar niets? Vertrouwd men het niet?! Roll

Gr wouter

 
Geplaatst : 24 augustus 2013 12:17
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

Nee, te duur niet. En jΓ­j vraagt het: Zo'n Duc vind ik niks om zelf te hebben in elk geval. Maar om eens lekker mee over een circuit te raggen niet verkeerd!! πŸ˜›
Ik ben dan aan het werk, en de afstand is ook nogal groot. Maar succes met het vinden van een Duc-atist en heel veel plezier ermee!

 
Geplaatst : 24 augustus 2013 12:33
(@gerrit_de)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Tnx kawasjaak! Ik hoop dat lukt! Is de eerste keer dat ik een huurfietsje regel, beetje sneu alst meteen niet lukt... πŸ˜‰

 
Geplaatst : 24 augustus 2013 21:30
(@greenbird)
Berichten: 1469
Noble Member
 

Als het op Assen was geweest had ik er oren naar gehad.
Mr. Green

 
Geplaatst : 24 augustus 2013 21:52
(@gerrit_de)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Tja, op lelystad liggen de snelheden natuurlijk lager dan op assen, maar persoonlijk vind ik de rit van 50 km naar 180 het leukst... De 270 aantikken hoeft van mij niet perse... Overigens is de panigale een 2-cilinder, dus zeer op zijn plek op het kortere werk πŸ˜‰

 
Geplaatst : 27 augustus 2013 12:47
(@gerrit_de)
Berichten: 9
Active Member
Topic starter
 

Er zijn trouwens marshals aanwezig die je de tips en tricks leren van het circuit rijden! Dus fiets en instructie! Top deal! πŸ˜‰

 
Geplaatst : 27 augustus 2013 12:49
(@oemoemenoe)
Berichten: 1073
Noble Member
 

tja , 1000 borg is niet niks , zo,n ding ligt eraf voor je het in de gaten hebt.
Mr. Green

 
Geplaatst : 1 september 2013 13:31
Deel: