Nette Yamaha Thunde...
 
Meldingen
Alles wissen

Nette Yamaha Thunderace 1000 | met sportuitlaat (1997)

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
47 Bekeken
(@jaspert)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  
Nette Yamaha Thunderace 1000 | met sportuitlaat (1997)

Na de winter weer even gestart. Binnen 2 seconden was de motor weer aan en loopt nog steeds als een zonnetje!
Uiteraard niet nieuw meer, maar desondanks een zeer net exemplaar.
Heeft altijd binnen gestaan (ook bij vorige eigenaar).
Eigenschappen:

  • Sportuitlaat van Remus
  • 12v aansluiting op stuur (opladen telefoon / navigatie)
  • Gear indicator!
  • Kop volledig gereviseerd (5000 km geleden). Dit i.v.m. meting van lagere compressie dan gewenst, Dus puur uit voorzorg
  • Gebruikt nauwelijks olie. (model staat bekend om soms veel olie te verbruiken)
  • Uitstekende onderhoudsstaat, hoeft dit seizoen niets meer aan te gebeuren. Heeft deze winter grote beurt gehad.

Minpunten:

  • Banden kunnen nog 1 seizoen mee.
  • Kleine beschadiging op de tank, zie foto's.

Uiteraard is het maken van een proefrit mogelijk. Bij interesse graag bellen / mailen.


   
Citeren
(@jaspert)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Vraagprijs € 1950.

Bieden mag altijd.

Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's toe kan voegen?

Tel: 06 30394760


   
BeantwoordenCiteren
(@iemand)
Honorable Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 492
 

Voor de foto's Jaspert.

Ga naar een host, bijvoorbeeld  http://nl.tinypic.com en wijs de afbeelding aan op de computer. Ik moet altijd twee keer proberen voordat ik een captcha krijg die leesbaar is en deze site is weigerachtig maar een host moet lange tijd gratis blijven. Kopieer dan de regel voor "forums" en dan kan de afbeelding op zowat alle forums daarmee getoond worden. Hier haal je de -[IMG]- voor en achter weg. Succes met de verkoop en vergeet niet op Marktplaats te posten met zoveel mogelijk trefwoorden.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: