ZZR 600 1990
 
Meldingen
Alles wissen

[Opgelost] ZZR 600 1990

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
10 Bekeken
(@tonniekl)
Berichten: 3
New Member
Topic starter
 

Hallo, ik het linker opberg vakje waar de tool set in zit zit een mogenlijkheid om een stekker in te prikken.

 

wie weet waar dat voor is en welke stekker er in moet?

Dit onderwerp werd gewijzigd 4 jaar geleden door Tonnie
 
Geplaatst : 5 juni 2020 19:08
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Dit soort dingen wordt later zelf gemaakt. Een motorfiets heeft haast altijd wel één of twee accessoire aansluitingen maar dat zijn kabelschoentjes en aluminium botjes, die onhandig zijn en ergens verstopt zitten. Een handschoenen vakje heeft een deksel en is afsluitbaar in dit geval. Daarom handig om een telefoon of GPS in op te laden wanneer je daar een aansluiting maakt. Voor gewoon 12 Volt lijkt mij dan het meest waarschijnlijk maar wij zouden de aansluiting eigenlijk moeten zien om te oordelen. Voor sigaretten aanstekers worden er veel spullen verkocht, ondanks dat die moeilijk contact blijven houden met de stekkers maar auto's hadden deze vroeger veel. Een oplader of USB adapter kan je er gemakkelijk voor krijgen. Ook wordt door deze populariteit de kleinere aansteker versie gebruikt die volgens mij eigenlijk voor 24 Volt en voor op vrachtwagens is. Deze ken je misschien niet. Hier zijn twee foto's van zo een vakje en er is geen aansluiting op te zien.

https://www.xdalys.lt/en/y608-kawasaki-zzr-600-zx-6-glove-compartment-fulfillment_deflectors

 
Geplaatst : 20 juni 2020 21:00
(@tonniekl)
Berichten: 3
New Member
Topic starter
 

@iemand

Hoi, ik ben er inmiddels achter, er loopt een rood/zwarte draad van de accu naar het handschoenen vakje, alleen de draden hingen los en waren niet contected.

Aangesloten en er staat 12 volt op dus gebruik ik die nu voor mijn druppel lader, met de juiste stekker (brezan).

 
Geplaatst : 24 juni 2020 20:07
Deel: