Gedeeltelijk Niet w...

Meldingen
Alles wissen

Gedeeltelijk Niet werken verlichting mv agusta brutale 910 2005

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
7 Bekeken
(@olivier4004)
New Member
Topic starter

Goedemiddag,

Zoals de omschrijving het al zegt mijn verlichting doet het gedeeltelijk niet. Ik rijd een mv agusta brutale 910 uit 2005.

Mijn knipperlichten (voor en achter), mijn groot licht en mijn normale koplamp doen het niet.

De rest van mijn verlichting zoals parkeerlicht, dashboardverlichting, achterlicht en remlicht doen het wel.

Ik heb alle zekeringen al nagelopen deze zijn allemaal in orde. Voor de rest is mijn kennis qua bedrading en electra beperkt.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn en hoe het op te lossen is.

Gr Olivier

Geplaatst : 5 april 2019 14:43
(@iemand)
Honorable Member

Hallo, Zijn dat niet toevallig de lampen die uit gaan bij het starten? Als de zekering is doorgemeten (wanneer er al een zekering voor deze groep is) dan is dat misschien de oorzaak. Laat de starterknop eens achter je nagel wegspringen of iets dergelijks en anders de bedrading van het starterknopje volgen naar een relais die de spanning van de koplamp en knipperlicht automaat onderbreekt. De motor ken ik natuurlijk niet in detail. Op de richtingaanwijzers kom ik doordat zoiets constant kan branden, afhankelijk van het land, en samen best veel stroom afneemt. De knipperlichtautomaat zou eveneens onbedoeld wisselend spanning kunnen bieden aan de startmotor en remmen doe je niet wanneer je start. Groet. Alfred

Geplaatst : 5 april 2019 20:16
Deel: