K1600 GT(L)
 
Meldingen
Alles wissen

K1600 GT(L)

27 Berichten
12 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
484 Bekeken
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

en 't geluid van de 6-in-lijn lijkt me ook wel wat(dus geen uitlaat herry ๐Ÿ˜› )

 
Geplaatst : 21 augustus 2011 13:09
(@oemoemenoe)
Berichten: 1073
Noble Member
 

@Reeseend wrote:

Binnekort rij ik er op.
In de loop van de volgende week hoop ik
Kan ik er lekker op naar kroatie.
Ik ga hem gebruiken voor vakantie en woonwerkverkeer
Zo'n 30000km per jaar
Als hij voor de deur staat zal iker een foto van maken en hier posten

ga je met Tom mee naar Kroatie ๐Ÿ˜€

 
Geplaatst : 21 augustus 2011 14:03
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

op zich wel een goed idee, alleen de baas maakt ook weer aanspraak op m'n uren Evil

Moet wel kunnen, Duitsers en Jappen gaan al heel lang goed met elkaar om...

 
Geplaatst : 21 augustus 2011 16:44
(@reeseend)
Berichten: 9
Active Member
 

@Oemoemenoe wrote:

@Reeseend wrote:

Binnekort rij ik er op.
In de loop van de volgende week hoop ik
Kan ik er lekker op naar kroatie.
Ik ga hem gebruiken voor vakantie en woonwerkverkeer
Zo'n 30000km per jaar
Als hij voor de deur staat zal iker een foto van maken en hier posten

ga je met Tom mee naar Kroatie ๐Ÿ˜€

Ik ga inderdaad met Tom naar Kroatie
maar ik dacht dat je dat al wist
Er gaan en stuk of 8 motors achter deze BMW aan rijden

 
Geplaatst : 21 augustus 2011 19:45
(@oemoemenoe)
Berichten: 1073
Noble Member
 

ha oke , wist niet zeker meer wie Reeseend was Mr. Green
nu weet ik .
lijkt me een fijne motor met 6 pitten in het vooronder........ Shock

 
Geplaatst : 22 augustus 2011 00:13
(@black-mule)
Berichten: 973
Prominent Member
 

her pieter op zijn motor limosine..bak beest Smile
[attachment=0:2cm9kysq]kroatie motor tour 2011 188.JPG[/attachment:2cm9kysq]

 
Geplaatst : 11 maart 2012 23:50
(@henks)
Berichten: 1083
Noble Member
 

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 
Geplaatst : 19 november 2012 13:14
(@rudyhadee)
Berichten: 1334
Noble Member
 

Wat snap je nou niet dan? Zo beter?

Sommige veel mensen winkelen voor woningen als een benadering van beleggen hun geld zaslony. Als u wilt dat uw inkomsten om een โ€‹โ€‹goede deal die geen noodzakelijk je te doen zo sterk presteren karnisze dit is een bijzonder van de eenvoudigste en zekerste technieken om dit te doen Initial je het verwerven van een uitstekend stuk van de activa Een bijzondere voorkeur gaat uit naar een keer verkopen meer voor een hogere verkoopprijs en uw inkomsten komt uit het grote verschil in de primaire en nieuwe bevorderen van kosten Een bijkomend alternatief is te wachten het uit tot het moment dat het echt is de perfecte tijd om meestal verkopen wanneer het huis kosten zijn gegaan up Hoewel er klaar voor ideale moment kun je eigenlijk ook nu nog wat salaris van het te verdienen door het te verhuren verhuur van uw huishouden kan een positieve inspanning zijn, maar zal een groot deel van het toezicht en het toezicht nodig Als u niet graag de werken doe je zelf geven wat gedachte aan het gebruik van een woning supervisor die begrijpt de plek properlyTypically activa administratie wordt afgehandeld door geselecteerde groepen zaslony. Sommige realistische goed bedrijven die verhuren of verkopen kwaliteiten bieden u ook deze provider aan hun klanten voor een zekere bijdrage die zij zal zorg dragen voor de woning voor u Het is essentieel dat je het verwerven van een grote beheerder u op kunt vertrouwen, zodat zonder de noodzaak van je fysieke aanwezigheid in de plek waar je kunt er zeker van zijn dat uw woning blijft in de omstandigheden heeft u nog steeds liet het hier vindt u een aantal elementen van de dienst die u op moet verschijnen voor wanneer u beslissen over de onderneming om te zorgen voor uw: een Kennis met de keuze van de woonplaats die je hebt is echt heel belangrijk U wilt dat uw leidinggevenden te zijn op hoge details ervoor te zorgen dat alles in orde is bij alle perioden Idealiter moeten ze weten hoe ze de ins en outs van het huis administratie te beheren en moet zeker net nemen de behandeling van problemen voor op ze echt escaleren tot problemen Alleen bedrijven die hebben ervaren jaar van ervaring zal de vooruitziende blik om dit zaslony hebben. R2 bewustwording van de gemeenschap is ook echt van vitaal belang Uw professionals moeten echt binnen details over reparateurs bouwers hulpprogramma's (benzine en elektrisch) ingenieurs en andere militairen die ze zou kunnen nodig hebben om contact op te nemen in omstandigheden van een specifiek ding breekt in uw woning Met dit bericht kunnen ze snel afhandelen problemen proberen om u en uw huurders tevreden r3 Als u de verhuur van de woning op een kleine termijn stichting als voor vakanties zaslony uw huis begeleider is ook degene name verantwoordelijk voor reiniging en reparatie programma vlak voor en onmiddellijk na de aankomst van uw vrienden r4 De lopende agentschap is ook de een die zorg zal dragen voor het verkrijgen van betalingen van uw huurders en het doorzenden daarvan aan uw account zaslony. Zoals verlengd als uw vermogen toezichthouders in staat zijn het karwei nodig is om een โ€‹โ€‹woning te bedienen deze organisatie zal ongetwijfeld u met u de inkomsten die u anticiperen van het verwerven van de perfecte mensen om de verantwoordelijkheid aan te pakken, zodat u kunt zeker uw financiรซle verplichtingen werk voor youGuyanese als een breed scala aan gerechten op een gebruikelijke standaard en als met een groot aantal landen over de hele wereld het voedingsmiddel vertelt over het land 's vorige huidige en lange termijn Guyana is het enige Engels sprekend land in Zuid-Amerika en het is het huis van Kaieteur Falls een van de optimale drinkwater valt in het milieu Er is geen tekort aan leuke mensen vandaag de dag in dit land en het is ook welvarend in organische pracht Sommige van de voedingsmiddelen die hieronder worden gegeten zijn als followsPepper PotPepper Pot is het land ' s land schotel en het is een gerecht dat afkomstig is van de indianen of inheemse mensen van het land Het eten is over het algemeen klaar op vakantie vooravond of in de vroegere ochtend op kerst werkdag zaslony. Het wordt dan geserveerd voor het ontbijt op kerstochtend Het wordt geserveerd met brood bij voorkeur zelfgebakken brood en stomen zinderende of warme chocolademelk "tea " Je zou dip een stuk brood in de Pepper Pot en consumeren en wanneer u het bijhouden van de laatste stukje van brood in de hand zou je gebruiken om te genieten van elke individuele achteruitgang van deze lekkere en specifieke dishSome van de elementen van dit gerecht zijn os staart rundvlees varkensvlees kruiden en casareep Cassareep wordt geproduceerd uit cassave wortel en het is een teek zwarte vloeistof die ook gebruik gemaakt van in talloze andere gerechten recht hereMetegeeMetegee is een alles in een individuele schotel die is opgebouwd met vloer bepaling en "vlees " Cassava weegbree eddoes en aardappelen zijn enkele van de toegepaste grond bepaling en ei zaslony rundvlees varkensvlees kip of vis is geselecteerd voor het vlees Direct na het vlees gaar is de grond bepaling geleidelijk extra om de pot nog wat kokosmelk die helpt om de "saus " indikken in deze maaltijd zaslony. Van systeem als ei is de enige "vlees " gebruik gemaakt van het is normaal gesproken extra zeer lastFruitsIn dit land van een aantal wateren vader en moeder niet normaal moeten vechten met hun jongens en meisjes om te proberen hun vruchten te eten In onontkoombaar feit is is de andere kant op over de hele Ze moeten om hen te informeren naar het voeden niet meer op zo heel veel van het Er zijn tal van huizen die op zijn minst een bepaalde fruitboom bloeien in hun werven stof eventueel kan worden een mango of een kersenboom een โ€‹โ€‹peer of een tamarindeboom Guyanese ook proberen om guineps ananas firany banaan en de notering te eten gaat op pick-up enkele veel meer beleving in deze materie en om een โ€‹โ€‹ton van recepten verkrijgen van de e-book What 's voorbereiden in Guyana door de Carnegie College van House Economie is een fatsoenlijke plek om te zaslony lijken. karnisze

 
Geplaatst : 19 november 2012 13:25
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

nee, zeg!

Oe? Kun je deze zeurpiet niet blokkeren of zo? Ik weet dat ik een paar pagina's vol kan mekkeren, maar dit gaat nergens over(zegt Wieke)
Shock
En dan nog wel in het topic van (een van de weinig Mr. Green ) gave motoren die BMW gemaakt heeft Evil

 
Geplaatst : 19 november 2012 19:20
(@henks)
Berichten: 1083
Noble Member
 

Ik snap het wel maar begrijp er niets van
ben ook te lui om te vertalen en ellen lange stukken te lezen ben geen advocaat of zo
en lees bij voorkeur alleen het Frysk deiblad.

 
Geplaatst : 19 november 2012 20:30
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

๐Ÿ˜€ dat snap ik nog niet eens ๐Ÿ˜ฎ

 
Geplaatst : 19 november 2012 20:41
(@punkprincesswieke)
Berichten: 625
Honorable Member
 

Er moeten 'dit-is-spam'-knopjes komen, zodat we ze weg kunnen klikken. Twisted

 
Geplaatst : 20 november 2012 13:05
Pagina 2 / 2
Deel: