Eindelijk weer eens een fabrikant die een zescylinder durft te maken
Met een vanaf prijs van 23.250,00 euro zeker niet goedkoop maar een mooie kunstje van BMW
Ik zie hem al helemaal rondrijden in de politiekleuren
[youtube:1znrrfwo]
Krijg jij zelf ook zo'n ding dan ❓
Was dat maar waar 😀 Kan ik niet betalen 😛 Verbruikt ook veel te veel benzine en met deze benzineprijs niet echt de woon werk cq vacantiemotor. Ik vind het alleen heel erg leuk dat er weer een zescylinder motorfiets gemaakt wordt.
machtig mooi, en lekker draaien zo'n 6-in-lijn!Soms zie je de Honda 6-pitter nog wel eens in een advertentie.
Knap gedaan, al is de prijs echt BMW
Hmm,
4 cilinders teveel.
en voor jou waarschijnlijk 40dB te weinig...
zie hoe dat ding stuurt op da filmpje....... 😮
Ja, slaapverwekkend, das toch geen sturen maar Gold-wingslowridingimiteren.
idd Vicking, al vind ik 'm een nep GTR 1400. tjonge, wat een J@pimitatiemotor zeg. ik vind alleen de kleur mooi.
foeilelijke uitlaatdempers.
ik ga maar proberen te slapen en dromen over m'n (hopelijk) toekomstige big black BMW killer
Uit ons buurland komen de meest smakeloze producten
En de tijd van grundlichheid is wel ingehaald.
Ik heb de machine in levende lijve aanschouwd op de GoMotor bij de AutoRAI.
En ik zou daar best een rondje Europa mee willen doen.
Goed bezig BMW
Sanne kijkt alleen wel heel erg saai.
En dat is eigenlijk precies de blik die hierbij past; niks nieuws onder de zon, behalve dan 6 cilinders:
[attachment=1:183iw6ys]sannek1600.jpg[/attachment:183iw6ys]
Hieronder zit ze op een soort van Harley Davidson. En dan kijkt ze ineens heel anders. Waarom? Want ook daar was niks nieuws onder de zon.
[attachment=0:183iw6ys]sannehd.jpg[/attachment:183iw6ys]
De test gelezen, is toch wel een gaaf ding om op te rijden lijkt mij, komt nog wel een keertje.
Waar ik wel nieuwschierig naar ben is hoe lang dat blok heel blijft, alles is zo iel mogelijk uitgevoerd om het gewicht zo laag mogelijk te houden en het blok smal.
Tussen de cilinders een wand(tje) van 5 mm hoe lang blijft dat heel? en de distributieketting kun je vervan terwijl de kuip er nog op zit, waaro is dat?
En 350kg is toch in zijn geheel wel erg zwaar.
Maar heb respect voor het lef van BMW, 6 cilinders duolever voorkant lekker anders dan de rest, en daar houd ik van.
(stiekum mis ik mijn Yamaha GTS100 met zijn fuseebesturing)
Alles wat BMW maakt blijft toch heel
Behalve de versnellingsbakken dan
herstel: sommige BMW bakken kun je wel oud mee worden........ 😀
Binnekort rij ik er op.
In de loop van de volgende week hoop ik
Kan ik er lekker op naar kroatie.
Ik ga hem gebruiken voor vakantie en woonwerkverkeer
Zo'n 30000km per jaar
Als hij voor de deur staat zal iker een foto van maken en hier posten