ik moet nieuwe schijven op mn fjr1300 maar ik heb geen idee welk merk ik moet kopen ,het is een sportief zijspan dus ik denk dat het brembo word..................
Een fast journey ride verdient de beste stoppers en als je een goed merk betalen kan, waarom niet? Het gebruikte materiaal zal in elk geval van de zelfde, gecontroleerde, kwaliteit zijn en dat is de meerprijs waard.
Voor andere mogelijke opties moet je letten op de precieze dikte want deze blijkt niet altijd gelijk te zijn en het ontwerp of materiaal. Zoek in dat geval altijd nog op Internet naar deze merken om te zien of anderen zich daarin mogelijk vergist hebben. Ik weet niet wat voor remschijven het zijn en welke opties dat je daarin hebt maar vast wel een aantal. Voer het onderdeel nummer in op Google en op eBay om een paar te vinden.
Merkloos of onbekend merk niet doen want dat heeft een reden en je weet dat er namaak is, dus dat is ook bij remschijven zo. Je kan een artikel haast niet namaken maar een fabriek kan van goedkoper materiaal een product blijven produceren voor zichzelf. Groet.
Wat is er mis met origineel?
praat je over schijven of bedoel je remblokken ??
zoals Sjaak zegt, wat is er mis met origineel??
Merkloos of onbekend merk niet doen want dat heeft een reden en je weet dat er namaak is, dus dat is ook bij remschijven zo. Je kan een artikel haast niet namaken maar een fabriek kan van goedkoper materiaal een product blijven produceren voor zichzelf. Groet.
En fast journey ride .....is geen namaak??? Boodschappertje....
Hoe lang rijd je met de originele? En als je voor een ander merk wil gaan, heb ik persoonlijk goede ervaringen met Spiegleren dan de zwevende uitvoering. De Brembo remblokken heb ik erg slechte ervaringen mee....Brembo (giet ijzeren) schijven alleen op de Bimota mee geremd en was heel goed. Wel enorm roesten die dingen...
http://www.spiegler.de/index.php?cat=c1903_Bremsscheiben.html
Alvast voor je gevonden..
bedankt voor jullie reactie ,miss heb je wel gelijk en is orgineel wel het beste , de prijzen zijn bij yamaha in ieder geval betaalbaar en goed ik haal ze wel bij de dealer mcr roosendaal
dat is denk beter dan bij zo,n dozenschuiver of webshop
Prima zaak MCR. Als je daar klant bent zou ik gewoon voor origineel gaan.
Succes met de brakes!