Weet iemand of er tankdop revisie setjes bestaan?
Ik heb op internet gezocht en bij een winkel gevraagd. maar zonder resultaat.
Bij mijn motor is dus de rubber afdichtingsring versleten, zal wel in 1992 gemonteerd zijn en nooit vervangen.
Eerst bleef de ring niet meer aan het klepje hangen, bleef dus op de opening liggen, toen sloot ie nog af. Maar nu is ie gescheurd, vandaar op zoek naar een nieuwe.
Www.twowheelparts.nl
Kun je het framenummer van je Kawa invullen, krijg je je inloggegevens teruggestuurd. Zodoende kun je altijd de juiste onderdelen voor jouw fiets opzoeken, origineel of imitatie. Prima bedrijf met veel kennis van motoren
Ringen van rubber heb ik altijd wel kunnen vinden in setjes voor sanitair en dergelijke. Het bespaart je veel geld door het ergens anders te zoeken. Noem daarom altijd de maten. Desondanks is er ook een mogelijkheid dat je voor Dollar 12,16 een vervangende tankdop bestelt en dan voorlopig de ring daarvan gebruikt. Noteer je de modellen die in titel en beschrijving genoemd worden of onderdeelnummer dan kan je het weer te koop aanbieden. Ook zou je op eBay.com verder kunnen zoeken naar een rubber of vragen hoe veel alleen een rubber kost. Deze advertentie is het en de afbeelding van de onderkant is op het midden van de pagina:
Je mag tot Euro 21 per jaar invoeren zonder heffingen en belasting er over te betalen. Dit is inclusief verpakking en verzendkosten. Wel de geschatte waarde!
Rubbers voor sanitair afdichtingen zijn dikwijls niet benzine-bestendig, dus ik denk dat je toch iets anders moet zoeken.
"voor sanitair en dergelijke" is breder he. Ik vraag mij wel af waarom de ring van dik rubber stuk kan zijn gegaan.
Dat ie stuk is gegaan, is gewoon slijtage, uitgedroogd , geen rek meer dus blijf ie niet meer zitten.
Www.twowheelparts.nl is een site van japarts.
Om aan telden moet je van alles invullen, niet alleen een framenummer, is dat de goede site die je bedoelt?
Ben bij twee groothandels geweest, die konden mij niet helpen.
en ook motorport kan niet alleen een ring leveren
Enkele bestandsdelen van rubber zijn verboden geworden dus denk ik aan een wanproduct. Misschien ook bevroren geweest? Elastiekjes zijn eveneens van rubber (met olie en chemicaliën) en die vergaan meteen nadat ze nat zijn geworden. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen.
Dollar 12,16 voor een hele dop is ongeveer een tientje en zo veel had een afdichtingsring hier ook haast gekost.
Zonder maten moet ik mijn ringen weer opbergen. Probeer voor nood rubber van een binnenband tot de gewenste dikte.
Dat ie stuk is gegaan, is gewoon slijtage, uitgedroogd , geen rek meer dus blijf ie niet meer zitten.
Www.twowheelparts.nl is een site van japarts.
Om aan telden moet je van alles invullen, niet alleen een framenummer, is dat de goede site die je bedoelt?
Ben bij twee groothandels geweest, die konden mij niet helpen.
Ja, Japarts is de site... hebben alles voor de 4 grote Japanse merken
Onderstaand kreeg ik van Kawasaki NL
Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze vraag aan de fabriek voorgelegd en ontvingen als reactie dat deze rubberen-ring inderdaad niet los leverbaar is.
Wellicht dat uw dealer een losse ring welke in de in de handel verkrijgbaar is voor u bestellen of eventueel een tweedehands tankdop voor u kan vinden.
Ik vindt het maar raar dat zoiets niet los te verkrijgen is. Maar goed, dan maar een andere oplossing