R1100S uit 2004
Veel bijzonder spul;ohlins,Laser,SanJose etc.etc.
50000 km
Voor meer info ff PB sturen
Inruil van VTR1000 SP2 bespreekbaar!
Vraagprijs 5200
afgelopen jaar 2 x 75 km.mee gereden....mag weg...hoeft niet...
Zoek een vtr1000sp2 dus inruil bespreekbaar
Uiteindelijk wil je toch weer Honda!
Succes met de verkoop!
@KawaSjakie wrote:
Uiteindelijk wil je toch weer Honda!
Succes met de verkoop!
Hahahahahah...zo,n vtr altijd al eens willen hebben idd...liefst hield ik deze ook nog,maar ja, dan staat ie alleen nog meer stil.... 🙁
En ik denk dat een S nog wel eens stabieler stuurt dan zo,n SP voor zo,n kneus als ik,maar ja, je wilt wel eens iets anders...heb de S sinds 2004 gehad dus gaat met pijn de deur uit....en ook alleen maar naar een andere liefhebber graag...
Loopt lekker door...wordt helemaal gek gebeld joh...
Winter zeker...
Hier wel ja
Accu kreeg de genadeklap in de koude schuur...als je bij deze motor de accu wilt vervangen, moet je ,m half strippen
Hij zit n.l.onder de tank...maar er zit weer een nieuwe gel cel in dus voorlopig start ie weer prima. Druppellader kon niet voorkomen dat de accu na 12 jaar de geest gaf
En zo kun je mooi even de karbon aanzugbuis ff zien...
Deze S heeft ook een speciaal luchtfilter,kijk maar hoeveel dat scheelt tov oem
Rechts is gewoon een plat doosje, links een diepe ,ronde, krater waar de frisse lucht naar binnen dendert
Je ziet ook goed hoe de motor standaard lucht aangevoerd krijgt...als door een te smalle snorkel...geeft een enorm verschil in hoe de motor loopt en op gas reageert...daarbij loopt ie veel sneller naar z,n top toe.
Heb al eens 223 op de gps gehad!! En das hard voor een 1100 boxertje uit 2004
12 jaar is nie verkeerd voor een accu, doet ie goed!
Maar zeg je nu dat de R met dat smalle pijpje beter loopt dan door een grotere?