Die moet ik.
Aan de uitlaat te zien is hij toch van na 2006.
@GreenBird wrote:
Aan de uitlaat te zien is hij toch van na 2006.
Dat klopt. Om eerlijk te zijn is het ook een GSX-R1000 van 2008. Maar het ging om het model. Ik zal nog wel ff zoeken naar een Lucky Strike replica op een GSX-R600 uit 2006 😉
Die GP replica's zijn leuk om te zien, toch denk ik dat de waarde ervan
tijdelijk is en ook snel kan zakken.
De Repsol Honda's liggen nog goed in de markt,
Maar die anderen
Die gele Nastro Azuma CBR raak je aan de straatstenen niet meer kwijt,
evenals de blauwe Gauiloise R 6, of de Movistar, is passé.
Maar een Pepsi GSX uit de jaren 80 of 90 wel weer.
Het is maar wat een gek er voor over heeft.
@GreenBird wrote:
Die GP replica's zijn leuk om te zien, toch denk ik dat de waarde ervan
tijdelijk is en ook snel kan zakken.
De Repsol Honda's liggen nog goed in de markt,
Maar die anderen
Die gele Nastro Azuma CBR raak je aan de straatstenen niet meer kwijt,
evenals de blauwe Gauiloise R 6, of de Movistar, is passé.
Maar een Pepsi GSX uit de jaren 80 of 90 wel weer.
Het is maar wat een gek er voor over heeft.
Ik vindt de replica ook altijd mooi, en zou zelf wel heel veel replica`s willen zien. Maar inderdaad, als ze nieuw zijn, zijn ze erg gewild. Maar na een aantal jaren als de originele uitvoering niet meer rijdt in de GP, wil niemand ze hebben. Wel jammer, want het is toch wat unieks wat bijna niemand heeft en doet toch nog een beetje aan die leuke jaren dat ze reden.
Wat trouwens wel een ongelooflijk mooi replica is, is de Suzuki GSX-R600 uit 2001. Ja, alweer een Suzuki, ze maken toch de mooiste motoren 😉 Maar dan in Telefonica uitvoering van Kenny Roberts jr.
Allemaal leuk die 2 cyl. jappen, zijn natuurlijk afgeleid van de enige echt 2 cyl.. Ducati.
Alleen zo,n duc is zo fucking duur,, en ingewikkeld in elkaar,, dat je echt geld moet hebben,, dus jappen kwamen met redelijk goedkoop alternatief.
Ik heb vorig jaar een aprillia rsv 1000 mille gehad... zal je vertellen,, dat is pas een echte vette powerbike...open pijp erop, en je bent de man!
Geef je iedere jap het nakijken....
Heb op een soes tl 1000 gereden,. dat leek wel een solex vtr 1000 weet ik niet.... maar blijft nepspul
Tuurlijk, wel leukmdat Yamaha in de jaren 90 met de TRX 850 kwam, circuit test naast de 900 ss van Ducati. De Ducati kon er niet aan tippen. Ducati is een ding voor juppies om mee te showen of naar te kijken. Vreselijk ( en al helemaal niet nodig) de rammelende droge plaatkoppeling. Ellendige klepsystemen die vaak kapot zijn gelopen, elektronische problemen en veel te dure onderhoudsbeurten. Lekker Ducati blijven rijden zal ik maar zeggen.
@bikerad1 wrote:
Allemaal leuk die 2 cyl. jappen, zijn natuurlijk afgeleid van de enige echt 2 cyl.. Ducati.
Alleen zo,n duc is zo fucking duur,, en ingewikkeld in elkaar,, dat je echt geld moet hebben,, dus jappen kwamen met redelijk goedkoop alternatief.
Ik heb vorig jaar een aprillia rsv 1000 mille gehad... zal je vertellen,, dat is pas een echte vette powerbike...open pijp erop, en je bent de man!
Geef je iedere jap het nakijken....
Heb op een soes tl 1000 gereden,. dat leek wel een solex vtr 1000 weet ik niet.... maar blijft nepspul
Weet niet op wat voor een TL je hebt gereden, maar als je een goede hebt gereden met de 135pk dan weet ik niet wleke Solex je ermee vergelijkt...
haha , nou toevallig heb ik een paar jaar tdm 850 gereden.. met zo,n 80 pk geloof ik, met open dempers,,, moet zeggen,,1 van de fijnste fietsen die ik heb gehad,, niet extreem power, maar echt wel lekker knallen. En een duc 900 , ja, das ook niks he,, maar stuurt wel.. Ik ben altijd verliefd geweest op de 851 of 888 ... krijg ik echt kippevel van. En wat denk je hoe die 916 of 1000 nog wat zal rijden,, kan geen jap tegenop.
Ja die soes viel vet tegen maakte geen indruk,, die Aprillia wel.
nou toedeloe
Whoehaaaha, de 916...In de jaren 90' reden wij de kickstoer mee, met onze ZXRetjes 750 reden we de 916 club helemaal zoek, die dingen zijn prachtig om te zien, maar vermogen zit er niet in.
je gaat zo,n gillende jankbak als die kawa toch niet vergelijken met een echte duc?
gaat niet alleen om snelheid,,, jap heeft geen karakter,,, ducati is passie,, schoonheid,,, design,,,,echt geluid,,,,kippevel... kan nog wel ff doorgaan...
zaten zeker een paar schooljochies op die ducs...
Als ik op een terras zit en er komen weer van die jankbakken langs met fluoricerend kleurtjes.. denk ik ........ niks...
komt er een duc langs.. dan .... gebeurd er iets.... motor voor echte mannen,, liefhebbers... die poepen op die jappen..
😀
jammer dat die rommel uit Italië altijd kapot is.
Poep jij waar je wilt
haha zat al te wachten op je reactie wat voor kawa rij jij ?
Zelf rijd ik nu Yamaha, altijd Japans gereden en zal ook nooit een Duc of een harley rijden. Op vakantie hebben we alleen stil gestaan met een Mile en een Buel, De Mile is wel een pracht ding trouwens, de Buel was een drama eerste klas. Een ZXR rijd ik liever dan zo'n gammele Ducati. Als je nu een echte superbike wil rijden kies je toch een ZX10R of een GSXR1000 of desnoods de BMW1000sssrrr. Wil graag rijden en niet stil staan. de meeste Ducati rijders komen het land niet eens uit en rijden af en toe op het circuit. daar zijn ze dan ook voor ontworpen. Ga een met zo'n ducati Vaginaiale op vakanie......je stapt op je bestemming helemaal gebroken af.