Yamaha Majesty 250
 
Meldingen
Alles wissen

Yamaha Majesty 250

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
6 Bekeken
(@jozefiendus)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

Beste allemaal!

Ik heb een beetje een ongebruikelijke vraag.. heeft iemand een Yamaha Majesty 250 staan waar ik even mag kijken of ik bij de grond kan? Ik ben namelijk 1.68. Ik kan er een van iemand overnemen maar die woont niet in de buurt, ik wil zeker weten dat het wat voor mij is voordat ik er heen rij.

Ik woon in Oudenbosch, maar werk in Amsterdam en kom veel in Zeist.. dus als iemand daar uit de buurt wat heeft staan zou top zijn. Hoeft dus niet te koop te zijn!

Alvast bedankt voor de reactie ?.

 
Geplaatst : 27 oktober 2019 09:31
Onderwerp trefwoorden
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Wellicht heb je iets aan die site Motorcycle Ergonomics. Hier kan je een pop van jou formaat op een motor naar keuze laten gaan. Het komt hier denk ik aan op de hoogte van het kruis. Zie deze mooie afbeelding. Succes 

 
Geplaatst : 28 oktober 2019 02:52
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Er is een site voor huren van een motor via particulieren die dat aanbieden. Daar zag ik een 400 cc bij Rotterdam dus dat is in de regio en een Majesty 250 goedkoop in Winterswijk. Misschien is het de moeite om in de herfstvakantie met een goedkoop treinkaartje daar naar toe te gaan. Afhankelijk van wat je wil proberen en of je zo uitgebreid op de scooter die je wel wil kopen mag rijden.

https://motoshare.nl/

 
Geplaatst : 28 oktober 2019 03:14
(@jozefiendus)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

@iemand

Ik zal eens op deze sites kijken, dankjewel. 

 
Geplaatst : 28 oktober 2019 08:53
Deel: