Oldtimerbeurs Zuidb...

Meldingen
Alles wissen

Oldtimerbeurs Zuidbroek 1:25

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
136 Bekeken
(@rudyhadee)
Noble Member
Topic starter

Vanmiddag geweest met Honda Henks, ben nu even een filmpje op Youtube aan het plaatsen, link volgt zo spoedig mogelijk, even geduld graag voor nostalgie.

Geplaatst : 26 februari 2011 19:41
(@rudyhadee)
Noble Member
Topic starter

Filmpje:

Geplaatst : 26 februari 2011 20:24
(@coiler)
Active Member

Je kan ook filmpjes van youtube plaatsen,
Gebruik de tags:

[youtube]link naar jou filmpje[/youtube]

Ik heb alvast de moeite genomen:
[youtube:15us2r4s]

Geplaatst : 26 februari 2011 20:53
(@rudyhadee)
Noble Member
Topic starter

Dank u, ga het ook eens testen.

Geplaatst : 26 februari 2011 21:06
(@rudyhadee)
Noble Member
Topic starter

Bij deze de 1e test:

[youtube:qds1skn1]

Geplaatst : 27 februari 2011 09:34
(@suzuki750)
Trusted Member

@Coiler wrote:

Je kan ook filmpjes van youtube plaatsen,
Gebruik de tags:

[youtube]link naar jou filmpje[/youtube]

Ik heb alvast de moeite genomen:
[youtube:g2z3qxrp]

leuk zo beurs
ik ga meestal naar de veemarkt
en die dappie zullen wel veel kosten
hier staat er ook een

Geplaatst : 27 februari 2011 16:50
(@henks)
Noble Member

Vele tientallen oude brommers en meer dan honderd verkoopstands die tjokvol liggen met onderdelen. Ziedaar het walhalla voor een ieder die in meer of mindere mate gek is van oldtimers op twee wielen.

Hun place to be was afgelopen zaterdag de Eurohal bij Van der Valk in Zuidbroek. En druk was het. Voor de vijfde keer had de oldtimer bromfietsclub 1 op 25 een beurs georganiseerd. "Nog voordat de deuren opengingen, stonden de mensen al in rijen te wachten. Binnen een half uur waren er vierhonderd mensen binnen", vertelt medeorganisator Arthur Janssen. Hij vermoedt dat er gaandeweg de dag toch zeker weer ruim 2500 mensen een kijkje hebben genomen.

Geplaatst : 28 februari 2011 18:51
(@rudyhadee)
Noble Member
Topic starter

We waren op zoek naar een brommer voor/van Henks, de Mosquito Garelli, konden hem daar helaas niet vinden, alleen een deksel van het blok was het resultaat van de speurtocht.
Erg hoog bromfietsgehalte dus, leuk voor de liefhebber, leuk als nostalgie. Qua onderdelen uiteraard veel nieuw spul, nieuw oud spul en een hoop troep, kan het niet anders formuleren.
Maar dat zie je in Hardenberg ook, kisten vol troep die neer gekwakt worden, in de hoop dat de zoekende daar iets in kan vinden, lijkt me onbegonnen werk, maar je weet maar nooit wat er in die kisten te vinden is.
Gelukkig ook motorfietsen gezien, wat oud racespul en zo, trekt me altijd wel,een Benelli met 4 open uitlaten is ook niet niks en dan staan er zomaar 2 naast elkaar.
Verder: de Triumph Owners Club, hier zaten en stonden de mannen en vrouw in statig zwart hun liefhebbende merk te vertegenwoordigen, was veel belangstelling voor een aparte rode Triumph, een Speed Twin meen ik, uit de Fifties, hele aparte motor en erg mooi om te zien, volgens mij wilde de eigenaar afstand doen van deze motorfiets, maar weet dit niet helemaal zeker.
Was bij deze stand in elk geval lekker warm, heteluchtkanon stond op de stand gericht.
Verder weer bekenden tegen gekomen, hoe kan het ook anders, noem Wiebe Vochteloo, Jaap Middel, Harry Polling,Donald Warlich,Henk Bouwman en zelfs Henk Bloemsma, moet niet veel gekker worden dus.

Geplaatst : 28 februari 2011 19:52
(@rudyhadee)
Noble Member
Topic starter

Speciaal voor Henks: zoek hier even of je Mosquito Garelli hier bij staat:

http://www.wigchers.nl/museum/

Geplaatst : 9 maart 2011 20:03
(@henks)
Noble Member

Dat ie er tussen staat ?
de kans lijkt groter dan in Zuidbroek
wil wel eens een kijkje nemen.