KERSTVERHAAL 2017 -...
 
Meldingen
Alles wissen

KERSTVERHAAL 2017 - Deze sluit de reeks, het is de laatste. -

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
127 Bekeken
(@auld-tymer)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

Het motor gerelateerde kerstverhaal van 2017 is het 12e dat in dit forum wordt gepost., en het is tevens de laatste van de reeks.
Met dit verhaal is er een einde gekomen aan de gewoonte om jaarlijkse een dergelijk verhaal te posten met Kerst.

Het wordt steeds moeilijker om een geschikt thema te vinden waarbij het verschijnsel motorfiets op geloofwaardige manier kan worden 'ingelast' in een kerstverhaal. Of omgekeerd; Kerst in een motor verhaal.

Ik heb het met ontzettend veel plezier gedaan, en vond het erg leuk om feedback van de lezers te ontvangen.
Maar ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen hebben dat het voor mij leuk moet blijven en dat ik ervoor kies om te stoppen voordat het moeizaam of, erger nog, een 'verplichting' dreigt te worden.

De titel van dit verhaal van 2017 is "De Headless Biker".
Wie vermoedt dat dit iets met 'The Headless Horseman' te doen heeft die moet ik gelijk geven.
Ik ben een groot liefhebber van deze folkloristische legendes, waarvan er, al sinds de middeleeuwen, legio varianten in omloop zijn en wilde dit thema altijd al eens verwerken in een kerstverhaal.

Bij deze....

Wie nog eens sommige/alle jaargangen van de 12 verhalen zou willen (na)lezen, die verwijs ik naar onderstaande link.
Deze link brengt je direct naar een sub-menu in mijn website, het zgn. 'Kerstmenu', waarin je de verhalen van je keuze kunt aanklikken om te lezen.
Mocht je andere mensen - niet forumleden - kennen die ze zouden willen lezen, geef die dan gerust deze link door.

Dank voor jullie aandacht en feedback al die jaren.

En Prettige Feestdagen en een Voorspoedig en Veilig 2018 toegewenst.

Auld-tymer aka Old-timer
Huib.

Link naar alle motor gerelateerde kerstverhalen:
http://snellbos.nl/kerstmenu/index.html

P.S. Omdat ik mijn oude nickname "Old-timer" niet kon re-animeren na alle wijzigingen,
heb ik een tijdje terug eem nieuwe naam aangemaakt: "Auld-tymer".
Maar het betreft dezelfde vent, en ook de uitspraak is hetzelfde...

 
Geplaatst : 20 december 2017 17:04
(@auld-tymer)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

Sorry, dit gaat niet door !

Om één of andere reden wordt tussen iedere regel een blanko regel toegevoegd.

Ik kan dat NIET veranderen, helaas. 

Bij andere forums gebeurt dit niet, maar het maakt het verhaal eigenlijk onleesbaar...

De zoveelste reden om te concluderen dat dit forum er helaas niet op vooruit is gegaan.                       Jammer, het was het oudste en 1-ste forum waar ik met deze verhalen begon (in 2006).  

Ik heb het verhaal dus weer verwijderd, wie het lezen wil kan het ook in Motor-Forum vinden.

 Het verhaal is nog niet in mijn website opgenomen, ik ga dat zo snel mogelijk doen. 

De groeten !

Huib, aka Auld-tymer, aka Old-timer.

 
Geplaatst : 20 december 2017 17:05
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

He das jammer Huib. Nietemin bedankt voor je jarenlange inbreng!

Dit forum kent nogal wat haken en ogen, maarja ik lees je verhaal wel op het andere forum. Jij ook hele goeie feestdagen en een nog beter 2018!

Groeten, Jacq 

 
Geplaatst : 20 december 2017 21:07
(@auld-tymer)
Berichten: 4
New Member
Topic starter
 

Bedankt Jacq Jij ook fijne dagen.

Je kunt ook op m'n website kijken, ik heb dit verhaal 2017 inmiddels ingeladen...

http://snellbos.nl/kerstmenu/index.html

En bedankt voor je reactie,

Groet,

Huib

 

 

 
Geplaatst : 20 december 2017 23:52
(@roadrash)
Berichten: 165
Estimable Member Admin
 

Bedankt voor je bijdrages en een ieder een voorspoedig en fijn motorrijdend 2018 toegewenst.

Bij deze dan nog maar een keer een oproep voor in ieder geval 1 vrijwillige moderator voor dit forum.
Alles valt en staat met de werkzaamheden die een moderator kan en wil verrichten.

Alle problemen  kunnen m.i. opgelost worden, maar vereisen wel de aandacht van een moderator.

Het modereren omvat voornamelijk technische zaken, want i.t.t. andere fora gaat het hier ongelooflijk gediciplineerd aan toe en hoeft er bijna nooit in discussies of verhalen ingegrepen te worden  ? 

 
Geplaatst : 4 januari 2018 12:06
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

...er is ook wel erg weinig discussie overgebleven?

 
Geplaatst : 4 januari 2018 18:54
(@bieemwoe)
Berichten: 217
Estimable Member
 

Inderdaad ....dit forum lijkt ten dode opgeschreven...Facebook is helaas de winnaar geworden....

 
Geplaatst : 6 januari 2018 00:25
Deel: