Suzuki gs450l '83 s...
 
Meldingen
Alles wissen

Suzuki gs450l '83 single carb

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
243 Bekeken
(@kaozz001)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Hallo mede motormuizen,

ik ben met een leuk projectje bezig, ik heb een gs450l en heb besloten om de dual carb om te wisselen voor een single.
heeft iemand hier ervaring mee?

 
Geplaatst : 25 november 2016 11:27
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

Waarom zou je dat doen? Eentje kapot ofzo? Dan zou ik op de sloop een andere proberen te vinden.
Ga je anders een spruitstuk maken?

 
Geplaatst : 25 november 2016 17:13
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Op het Internet zie ik dat verschillende schrijven over hun ervaringen hiermee en dat het met afbeeldingen geïllustreerd is.

Zou het je lukken om een grote carburator te vinden en de boel goed af te regelen en aan elkaar te solderen, dan is het onzeker of de motor niet te arm gaat lopen en dan de klepzittingen verbrand of dat dit mengsel schade aan de cilinder en zuiger veroorzaakt. Een mengsel van benzine en lucht kan ook een andere werveling krijgen door de invloed van andere zuigers. Als het voor een beter verbruik is dan heeft die winst dus zeker zijn schaduwkanten.

Behalve het vele werk eraan, waar je nog niet eens weet waar het eindigt, is benzine ook nog gevaarlijk en bevat het benzeen. Niet repareren wanneer het niet stuk is. Desondanks succes met het veranderen van de motor en laat het nog eens zien aan ons.

http://nswroadandtrackbikes.com/forums/showthread.php?14088-GS450-Single-Carb

Koop dan een motor waar een andere configuratie op zit en waarvan bekend is hoe de werking zijn zal.

 
Geplaatst : 26 november 2016 17:50
Deel: