@Rudyhadee wrote:
Lekker belangrijk, hard gaan.
Vind ik ook! Laat mij maar lekker kunnen zitten. Optrekken, dat geeft de kick toch en het bochten werk
Leuk Vincent, denk aan veiligheid bij het kiezen van een model. Gelukkig is er een ergonomics site voor het kiezen van een motor met de voor jou juiste zithouding. Vul hier éénmalig de verschillende lichaamsmaten in en je krijgt al een goed idee van welke motor je zou willen proberen.
http://cycle-ergo.co m"> http://cycle-ergo.com
Alfred
Vincent,de VTR is de 'gewone' Honda VTR Firestorm, de SP-1 en de SP-2 zijn de echte race uitvoeringen van de VTR, de Firestorm is wat gemoedelijker en vriendelijker om mee te rijden, wel genoeg vermogen en veel koppel, streepje gas is op het achterwiel.
Op die van mij heb ik de clip-ons van de Honda VFR gezet, deze zijn 2 cm hoger en zit dus net iets beter.
@vicking wrote:
Vincent,de VTR is de 'gewone' Honda VTR Firestorm, de SP-1 en de SP-2 zijn de echte race uitvoeringen van de VTR, de Firestorm is wat gemoedelijker en vriendelijker om mee te rijden, wel genoeg vermogen en veel koppel, streepje gas is op het achterwiel.
Op die van mij heb ik de clip-ons van de Honda VFR gezet, deze zijn 2 cm hoger en zit dus net iets beter.
Blijft een Honda Koop liever een Kawa 😉
Waarom rijd jij dan op een Suzuki DL1000 met Kwasaki klv stickers?
@vicking wrote:
Waarom rijd jij dan op een Suzuki DL1000 met Kwasaki klv stickers?
Blijft toch een echte Kawa hé
Helaas heeft Kawasaki geen dikke twin, anders had ik waarschijnlijk wel Kawa gereden (eens een Kawarijder altijd een Kawarijder) vroeger hadden ze wel prachtige staande twins, jammer dat ze daar niets meer mee doen.
@vicking wrote:
Helaas heeft Kawasaki geen dikke twin, anders had ik waarschijnlijk wel Kawa gereden (eens een Kawarijder altijd een Kawarijder) vroeger hadden ze wel prachtige staande twins, jammer dat ze daar niets meer mee doen.
Ben ik helemaal met je eens Vicking 😎
Maar met gebrek aan een echte Allroadkawa rij ik heerlijk op mijn gecamoufleerde Kawa KLV Strom
meeste motorrijders denken trouwens dat ik op een KTM rij
Oranje...drie letters....lezen niet verder dan de K
@Boodschapper wrote:
Leuk Vincent, denk aan veiligheid bij het kiezen van een model. Gelukkig is er een ergonomics site voor het kiezen van een motor met de voor jou juiste zithouding. Vul hier éénmalig de verschillende lichaamsmaten in en je krijgt al een goed idee van welke motor je zou willen proberen.
http://cycle-ergo.co m"> http://cycle-ergo.com
Alfred
Hoi alfred, bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen een motor gekocht en lees nu pas jullie berichten, vervelend dat je niet een berichtje in je mail krijgt als iemand gereageerd heeft op je bericht.
Ik heb nu een kawasaki z750 gekocht, maar merk echt dat ik last krijg van mijn onderrug :S Helaas! Is hier nog iets aan te doen, door een ander zadel te monteren bijvoorbeeld. Ik heb het idee dat ik een holle rug heb tijdens het rijden, waardoor ik last krijg van mn onderrug.
Groetjes, Vincent
Ik weet niet of jij inmiddels al voorzien bent van een motor....
Zelf ben ik ook 1,98 m.
Ik heb sinds kort mijn rijbewijs en ben ook lang op zoek geweest naar een geschikte motor.
Uiteindelijk ben ik bij een Yamaha TDM 850 terecht gekomen uit 1999. Het is een zogenoemde "hybrid sports", een mix tussen een allroad en sportstoerer. Hij bevalt mij uitstekend en ik pas er ook goed op. Het totaalplaatje klopt zeg maar (een kleine motor met een lang persoon erop ziet er naar mijn mening niet uit).
Succes ermee!