Honda VFR 750f '90,...
 
Meldingen
Alles wissen

Honda VFR 750f '90, 137000km

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
8 Bekeken
(@conorach)
New Member
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hoi allemaal,

Ik woon al tien jaar in Canada, en ik ben na de pandemic eindelijk weer in NL om m'n favoriete motor uit m'n ouders' schuur te halen.

Hij startte direct, met dank aan m'n pa die 'm één keer per jaar aanzwengelt en de batterij in goede staat houdt.

Drie jaar geleden ben ik er nog mee op en neer naar Cambridge, UK geweest, waarna ik de Spanningsregelaar vervangen heb.
De motor 32 jaar oud met 140K km op de teller en heeft dus ook wel de nodige negatieve puntjes.
Hier is een lijstje met zaken waar ik zo even aan kan denken:

- Mist de middenbok
- Niet originele zijspiegels
- Nieuwe SR
- Zadel heeft wat scheuren
- Nieuwe batterij
- Banden goede staat maar zijn wel 6 jaar oud ongeveer
- Fairing links verschillende schade
- 1 van de voorlampen doet het niet
- Kan wel wat tender-love-and-care gebruiken.

Hij heeft in het verleden wel regelmatig onderhoud gehad in de Bilt maar laatste keer is ongeveer 6 jaar geleden voor grote beurt en kleppen enzo. Vanaf die tijd maar zeer weinig gereden, een paar kleine rondjes als ik weer eens in de buurt was. Staat wel altijd warm en droog in de schuur van m'n ouders.

Sinds ik deze kerst naar Vancouver verhuisd ben (vanuit Montreal) is het nóg verder van huis en ik heb ten slot van rekening daar ook twee motoren en de belasting/verzekering is ongeveer 12x hoger aldaar :/

Dus je ziet wel, dat het ondertussen wel een keer tijd is om m'n motor hier in Nederland te laten gaan, ondanks het feit dat het altijd wel echt lekker is om er even mee weg te kunnen als ik hier ben, en dat het niet echt veel kost om 'm aan te houden ($50 verzekering via KNMV en $75 belasting oid.)

Anyway, Ik hoop dat er nog zo'n 700 euro voor te krijgen is, of een alternatief goed bod. Ik ben nog tot de 24e April in NL, maar je kunt ook prima zaken doen via m'n vader.
DM mij voor meer info of fotos.

 

fotos: Verwijderde link

Groeten,

Dit onderwerp werd gewijzigd 2 jaar geleden door conorach

   
Citeren
Deel: