Vraagjes honda chr ...

Meldingen
Alles wissen

Vraagjes honda chr 600RR 2005

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
112 Bekeken
(@bkoppejan)
New Member
Topic starter

Hallo allemaal,

Na mij netjes te hebben voorgesteld heb ik een aantal vragen met mijn recente aanschaf een honda cbr 600RR met een 2 brothers uitlaat.

Ik heb de motor uit den haag gehaald en na een rit van 1,5 uur rijden weer veilig thuis aangekomen. Ik heb de motor netjes in de schuur gezet en zag aan de onderkant van de motor (oliebak) bij de uitlaat een bobbel in de de body (waarschijnlijk door hitte gesmolten) is dit een bekend probleem met dit type uitlaat? Is het een optie om dit met een dremel weg te slijpen en zo te laten zitten? Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en hoe heb je dit opgelost?

Daarbij wil ik eventueel onderhoud zelf gaan doen en zag een mooi filter systeem van K&N is dat een goed systeem krijg je hierdoor meer herrie of valt dat mee?

Ik zag ook dat de koppelingskabel een beetje is versleten (schuurt een beetje op het motorblok) is dat makkelijk te vervangen zonder bijzonder gereedschap?

Daarbij wil ik ook graag het motorblok weer blinkend schoonmaken, hebben jullie daar een handigheidje voor? bijvoorbeeld speciaal schoonmaak middel wat je makkelijk (na het intrekken) weer kan afspuiten?

Bedankt alvast!

gr

bouke

Geplaatst : 23 december 2014 11:49
Deel: