Kijk maar uit, kreeg vandaag een pakketje binnen, originele onderdelen BMW stond op de sticker, wat ook op de sticker stond was : Made in China!!!!!!!!!!!
Dus de volgende landen worden door mij voortaan ook gecontroleerd op echtheid van de geleverde onderdelen.
Zal d'r nog een foto van maken.
Hier volgt de toplijst van landen waar originele onderdelen vandaan komen van elk merk motorfiets, u bent wederom een gewaarschuwd mensch!!!!!!!!!!!!!!!
Afghanistan
Armenië
Azerbeidzjan
Bahrein
Bangladesh
Bhutan
Brunei
Cambodja
China
Cyprus
Egypte
Filipijnen
Georgië
India
Indonesië
Irak
Iran
Israël
Japan
Jemen
Jordanië
Kazachstan
Kirgizië
Koeweit
Laos
Libanon
Maldiven
Maleisië
Mongolië
Myanmar
Nepal
Noord-Korea
Oezbekistan
Oman
Oost-Timor
Pakistan
Qatar
Rusland
Saoedi-Arabië
Singapore
Sri Lanka
Syrië
Tadzjikistan
Thailand
Turkije
Turkmenistan
Verenigde Arabische Emiraten
Vietnam
Zuid-Korea
Hongkong
Macau
Abchazië
Aksai Chin
Gazastrook
Jammu en Kasjmir
Nagorno-Karaba
komen onderdelen van een Jap dan wel gewoon uit Japan? Of misschien toch uit Deutschland...? Dat verklaart meteen de uitmuntende kwaliteit
Daarom gaan de BMW's dus vaak kapot.
Daarom gaan die Jappen maar door.
Het is mij weer volkomen duidelijk.
Zowel mijn snelheidsmeterkabel (is dat een woord?) als mijn remklauw van de Suzuki kwamen gewoon uit Japen, de kabel dan wel met een omweg via Zuid-Afrika, Spanje en Duitsland, maar dat terzijde xD
Zouden die Jappen dat zelf maken, of halen ze dat ook uit lage lonen landen daar in de buurt?
@KawaSjakie wrote:
Zouden die Jappen dat zelf maken, of halen ze dat ook uit lage lonen landen daar in de buurt?
Japan heeft toch zat lage lonen gebieden?
Heb wek eens gehoord dat de maximale lonen in sommige gebieden gelijk staan aan de minimale inkomsten in/rond Tokio en andere grote steden.
Nu was dit ook geen nieuw spul denk ik, gezien de motor zelf uit 1987 komt, misschien een grote opslag daar?
ben het nou beu , maak vanaf nu onderdelen zelf
Daar kan je goud geld aan verdienen Jan
De beemers verbruiken genoeg onderdelen