Uitval bij het ontk...

Meldingen
Alles wissen

Uitval bij het ontkoppelen en uitrollen: suzuki gsxr600 k7

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
135 Bekeken
(@mariogsxr)
New Member
Topic starter

Goededag motormuizen,

De rede waarom ik dit hier plaats, is omdat ik er nergens wat over kan vinden en al 3 keer langs een garage ben geweest en er wel een aantal storingen, oneffenheden zijn opgelost maar het primaire probleem nog aanwezig is.

Af en toe wanneer ik op snelheid ben en op een stoplicht afrij, afrem en ontkoppel slaat de motor af. Nu krijg ik deze weer gemakkelijk aan wanneer ik de koppeling weer laat opkomen. Verder heeft ze het ook af en toe wanneer ik het gas dichtdraai en de motor laat uitrollen tot lage toeren.

1e keer garage bij mij in de buurt: stationair lopen verhoogd en kleine beurt

2e keer andere garage in Noord-holland: uit laten lezen -> hier kwam een storing uit bij de uitlaatklep en is toen hersteld. Verder nog aan de CO waardes gezeten, helaas geen resultaat. Tot de ontdekking gekomen dat het misschien aan de TPS lag, vanwege bij het gas geven de waarde boven de 100 kwam wat niet hoort.
Ook op de testbank gezet, paar runs gedaan -> rijker afgesteld

3e keer zelfde garage: motor afgeleverd, zodat hij haar kon onderzoeken wanneer ze was afgekoeld. TPS nagekeken, hier was niks mis mee. Verder zat er bij de vlinderklep een stangetje die deze in de weg zat en daardoor af en toe niet vrij kon bewegen -> opgelost, en een slangetje ingekort, hier zat een offenheid in -> opgelost. Nog een uitdraai gehad van de storingen:

-schakelring van atmosferische druksensor p1450
- absolute druksensor spruitstukken p0105
- motor regelklep uitlaat p1658

Naar mijn weten allemaal opgelost, garage uitgereden. Na een 1,5 uur rijden toch weer last van hetzelfde probleem. Iemand misschien ervaring met dit probleem? Motor heeft 18xxx km op de teller uit 2007

Alvast bedankt voor het reageren!!! O-)

Geplaatst : 27 maart 2016 22:34
Deel: