zo de stal is weer gegroeid met top modern spul, eigenlijk gewoon audi he...
tis een cz 450/05
[attachment=0:9map131v]nieuwe poging cz plaatsjes 001.JPG[/attachment:9map131v]
nu van die 2 een goeie bouwen
mrgreen: π
snap het best als men jappanner rijd dat je wat extra fietsen hebt staan.......
niet dumpen dus , verbouwen en laten draaien
komt goed :geek:
Waarom moeten er altijd Japanners afgekraakt worden
Laat iedereen toch tevreden zijn met zijn/haar merk.
We zijn toch allemaal motorrijders.
Ik kraak een BMW ook niet af toch.
Heb een beetje meer respect.
Jappanners zijn de beste
met veel pk,s
niemand is het daar oneens over
ga vaak rijden met mensen op Jappanners
toffe lui , en zo gauw op de kast te krijgen
meestal slaan ze mijn advies om een BMW te kopen in de wind
laatst heeft Reeseend dan z,n Kawa ingeruild op een mooie BMW 6pitter.
slimme keus Pieter
uiteindelijk willen we allemaal een GS uh een BMW......
zo'n 1600 6-cil wil ik best eens proberen, maar ik geloof niet dat dat mijn nieuwe fiets wordt.
Ik heb mijn oog laten vallen op de VFR1200, mΓ©t DCT. Toch een Jap, maar iets sportiever dan een K1600.
Misschien weet jij hier van Oe: ik stond laatst een poos te wachen in de polder bij Rilland, kwam er een paar keer die middag zo'n K1600 langs. Was het demo-dag bij de Knalpot?
Wat is er mis met jappen ?
In Japan kunnen ze wel een versnellingsbak maken,
In Japan kunnen ze wel een goede haakse eindoverbrenging maken,
In Japan kunnen ze wel een gebruiksvriendelijke fiets maken, (zonder dat je bijvoorbeeld moet ''leren'' schakelen),
In Japan kunnen ze wel snelle fietsen maken die niet stotteren (kfr) als je eens rustig moet rijden door overig verkeer,
In Japan maken ze motorfietsen die het snelst zijn, nu is dat eindelijk bmw ook gelukt nadat ze goed deze jappen bestudeerd hadden....
In Japan plaatste ze de 4 cilinder al gelijk dwars, bmw is sinds kort zo slim....dus een jaar of 35 later....
Een van de beste Bmw's blijkt al jaren de F650 te zijn met Italiaans frame, Oostenrijks blok en Japanse carburatie, kijk dan gaat het goed π !
Dus laten we nu maar eens eerlijk zijn en de zogenaamde kwaliteit van bmw door de plee spoelen!
Motor-pa
@KawaSjakie wrote:
zo'n 1600 6-cil wil ik best eens proberen, maar ik geloof niet dat dat mijn nieuwe fiets wordt.
Ik heb mijn oog laten vallen op de VFR1200, mΓ©t DCT. Toch een Jap, maar iets sportiever dan een K1600.Misschien weet jij hier van Oe: ik stond laatst een poos te wachen in de polder bij Rilland, kwam er een paar keer die middag zo'n K1600 langs. Was het demo-dag bij de Knalpot?
demk het , was van MP goes laatst ook een BMW opstapdag voor alle modellen .
misschien een keer proefrijden Sjakie , weet zeker dat het goed zal bevallen π
@motor-pa wrote:
Wat is er mis met jappen ?
In Japan kunnen ze wel een versnellingsbak maken,
In Japan kunnen ze wel een goede haakse eindoverbrenging maken,
In Japan kunnen ze wel een gebruiksvriendelijke fiets maken, (zonder dat je bijvoorbeeld moet ''leren'' schakelen),
In Japan kunnen ze wel snelle fietsen maken die niet stotteren (kfr) als je eens rustig moet rijden door overig verkeer,
In Japan maken ze motorfietsen die het snelst zijn, nu is dat eindelijk bmw ook gelukt nadat ze goed deze jappen bestudeerd hadden....
In Japan plaatste ze de 4 cilinder al gelijk dwars, bmw is sinds kort zo slim....dus een jaar of 35 later....
Een van de beste Bmw's blijkt al jaren de F650 te zijn met Italiaans frame, Oostenrijks blok en Japanse carburatie, kijk dan gaat het goed!
Dus laten we nu maar eens eerlijk zijn en de zogenaamde kwaliteit van bmw door de plee spoelen!
Motor-pa
Slaan Pa
Och slaan?
De meeste mensen die ik op een Jap hoor schakelen hebben dan waarschijnlijk de mazzel dat die Japanners geweldige versnellingsbakken kunnen maken, want dit gaat toch in 99 van de 100 keer met een behoorlijke "klak"of "klonk".
BMW's hoor je niet bij op en terug schakelen, als je tenminste kunt schakelen.
@Oemoemenoe wrote:
denk het , was van MP goes laatst ook een BMW opstapdag voor alle modellen .
misschien een keer proefrijden Sjakie , weet zeker dat het goed zal bevallen π
de techniek (6-pitter) lijkt me geweldig in een tourfiets(de K dus) maar het felle van een snelle Jap zou ik gaan missen denk ik...
En wat Greenbird ook al zo'n beetje opmerkte: waarschijnlijk niks mis met een BMW(en hun berijders!), maar ben nu eenmaal verliefd op een Jap π
@KawaSjakie wrote:
@Oemoemenoe wrote:
denk het , was van MP goes laatst ook een BMW opstapdag voor alle modellen .
misschien een keer proefrijden Sjakie , weet zeker dat het goed zal bevallen πde techniek (6-pitter) lijkt me geweldig in een tourfiets(de K dus) maar het felle van een snelle Jap zou ik gaan missen denk ik...
En wat Greenbird ook al zo'n beetje opmerkte: waarschijnlijk niks mis met een BMW(en hun berijders!), maar ben nu eenmaal verliefd op een Jap π
tja , :geek:
het gaat om die verliefdheid uiteindelijk , als je verliefd bent rijd zelfs het oudste krakkemikkige motorbeestje nog het allerfijnste van alle moderne blinkende nieuwe fietsen.....
precies, vraag maar aan Herr Rudy
Euh? Blinken?
Wat is dat?