Maar toch ....... zo'n 1200GSA, daar zul je mij niet mee plagen.
Enfin, een jaar of wat geleden heb ik echt staan kwijlen bij het zien van dat moois.
Als ik, en ik herhaal, ALS, dan moet het toch een 1200GSA worden.
Maar voorlopig doe ik het nog met mijn Varadero, waar ik ook zeer over te spreken ben.
Hopelijk kom ik zonder kleerscheuren dit jaar door. Dan blijf ik die Varadero nog wel een paar jaar rijden.
Maar ik vind het wel een rotopmerking van Oemmie: "een jap? Dan stop ik met motorrijden".
Grrrrr ......
Ooit zul je het licht zien. Vriend
Ptr
Tís hier inmiddels licht.
hier ook, nog geen Jap gezien 😎
ik wel ,al gereden op mijn nieuwe Soes
even de p...er afgewassen zitten zelfs meters op wauw
oja het is een GS 550 uit 1981
dubbele remschijf voor en een enkele schijf achter,modern voor die tijd ?
Nee, geen leuke opmerking van Oemoe, laat ons , Japrijders, toch in onze waarde.
Wij hebben nooit last van een rotbak.
Revisie
Wat is dat 😕
Kennen Japrijders niet
Tja, Oe, als je dit soort gevoelige onderwerpen aansnijd, kun je wel wat terug verwachten
Oke dan, laat ik me eens in het strijdgewoel storten.
Heb nog nooit, echt nooit, iemand op een Japanse motorfiets geruisloos horen schakelen, het is altijd klak, ram,klik, klonk.Hoe kan dit eigenlijk bij die superieure versnellingsbakken uit Tokio en Hongkong.
BMW rijders kunnen zonder bijgeluiden schakelen, niet allemaal, maar het kan wel.
bijna alle Honda's schakelen geruisloos(met een goeie rijder erop) Kawa hoor je wel iets nadrukkelijker...
Inderdaad mijn KLV gaat ook van klak, bam...................
Maar hij blijft wel heel
100.000 km op de klok en de bak van mijn KLV-strom is en blijft goed.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik een boxer ook heerlijk rijden vind.
Alleen die versnellingsbakken
Kan me nog tijden herinneren dat ik op één dag drie boxers van de zaak nodig had om die dag te kunnen werken
De GS1200A is voor mij de ultieme all-road 😎 Alleen jammer dat mijn portemonnee niet wil meewerken 😡
Als ik die fiets zie dan denk ik gelijk aan......................
Ben ik het mee eens, natuurlijk schakeld m'n Kawa niet geluidloos.
Maar een rotbak
Absoluut niet.
Het stoort me niet, heeft ook wel weer wat.
Die harde klak, kijk dat is nou degelijkheid van echt staal!!
Kijk, dat bedoel ik nou, Vicking is een man die verstand heeft
van de zaken.
Precies
Kawa rulesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Als ik dit zo allemaal lees, krijg ik opeens ontzettend zin om ook een Japanse motorfiets aan te schaffen, hoe gaat zoiets in zijn werk eigenlijk? De overstap van bv een BMW naar 1 der Japanese bikes, kan me daar totaal geen voorstelling van maken hoe je dit zou moeten doen.
Is daar een cursus voor, moet je daar voor inschrijven, moet je geld overmaken naar iemand, moet je een proefrit maken, moet je zo'n fiets ook mooi vinden?
Help...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wil nu wel eens fatsoenlijk gaan schakelen.
Niet doen Rudy, daar wordt jij niet gelukkig van ❗