maar niet als je dus een cbr van 2002 hebt , daarom was mijn vraag past die cilinder er zo op? en hoeveel moet ja aanpassen ?
Dan verander je dus de cilinderinhoud en dat klopt dan niet met je kenteken. Maar ik zeg gewoon, doen als het kan.....
als het kan doen indd. maar mijn vraag was dan ook weet jij of iemand of een 900 cc cilinder met kop zo op een 600cc kan. en of je de injectie aan moet passen enzo...
Geen idee, weet wel dat in de jaren negentig de blade blokken er in in werden gelepeld. Ik denk nit dat je de cilinders over kan zetten. Kijk maar even alleen al naar de boring en sla verschil.
boring kan ik me voorstellen maar slag had ik nog niet aan gedacht . als mijn blok het ooit zou begeven dan denk ik dat ik er een 900 of 1000cc in hang moet dan uitzoeken welke erin past ook ivm met mn injectie.
maar goed de 600 bevalt me heeel erg goed . zeker als eerste motor.
De cilinders van een blade blok zijn niet los te verwijderen, is uit één stuk met je ondercarter,
t zelfde gietstuk net als bij n autoblok.
Alleen cilinderkop kan je verwijderen...
is dat bij de 600 ook zo mencoo?
Ja, bij CBR600 blok zitten cilinders en carter aan elkaar.
Fireblade blok is eigenlijk een "dikke" CBR600, qua constructie t elfde...