gewoon een vette bleerpijp monteren en je bent klaar. hoe meer herrie hoe harder het lijkt dat je gaat.
ik zie wel eens van die nieuwerwetse motoren met veel vermogen, maar klinken als naaimachientjes en
dat is ten eerste geen gehoor en ten tweede lijkt het net of ze even hard gaan als auto's.
m'n ouwe CBR geeft een lekker geluidje en dan heb je ook het gevoel dat je hard gaat, terwijl m'n ouwe
GPZ900 weinig geluid maakt en dan voelt dat ook of je helemaal niet hard gaat en qua optrekken is die
CBR niet eens zoveel sneller.
@vicking wrote:
Gaat allemaal nergens over hier, topicstarter wil alleen weten hoe hij het moet doe, komt er zo'n moraalridder te zeuren......bah, kots van dat soort "motorrijders".
en over welke moraalridder hebben we het dan ? maar die ridder behoed hem wel voor onnodig veel kosten , die waarschijnlijk meer zijn dan een andere motor.
omdat er nou eenmaal veel aangepast moet worden, waarom zou je dan zo veel moeite doen ?
ik snap dus niet waarom je je motor op zou voeren zon ding gaat al hard zat. en die 10 pk of 10 km erbij is geld en tijd verspilling in mijn ogen.
Zijn vraag is gewoon of er mensen zijn die ervaring hebben met open filters en een Dyno-kit!!!!!
Hij vraagt toch niet hoe je geld moet besparen?????
Algemene Voorwaarden Motorforum;
uitgesloten van registratie zijn de volgende;
- moraalridders
- watjes
- mietjes
- zeurpieten
- homo's (vast en zeker)
- werkelozen
- steuntrekkers
- zieken en gehandicapten
- motorrijders met motoren goedkoper dan 1000 euro
- motorrijders die de balle verstand hebben van techniek
- niksnutten
- neuspeuteraars
edit;
o ja, vergeten. alcoholloze drinkers
als je in drie categorieΓ«n tegelijk valt wat dan?
@J@PLOVβ¬R wrote:
Algemene Voorwaarden Motorforum;
uitgesloten van registratie zijn de volgende;
- moraalridders
- watjes
- mietjes
- zeurpieten
- homo's (vast en zeker)
- werkelozen
- steuntrekkers
- zieken en gehandicapten
- motorrijders met motoren goedkoper dan 1000 euro
- motorrijders die de balle verstand hebben van techniek
- niksnutten
- neuspeuteraarsedit;
o ja, vergeten. alcoholloze drinkers
nou japlover dan kan iedereen hier wel opdoeken en de forum offline gooien.
je vergeet arrogante kwasten nog te vermelden..
Ach, was hij jou vergeten?
inkoppertje.... π
P.S.
ondergetekende is NIET aansprakelijk voor diegene die zich aangesproken voelt en/of gekwetst in welke vorm dan ook.
ONTOPIC;
zo en nu is het weer tiet voor het opvoeren van een ZX9 die waarschijnlijk nog steeds niet vooruit te branden is.
heel simpel. gewoon een litertje nitromethaan in de tank gooien, zoals deze deed met z'n Spartamet.
Quote; "Ik had voorheen een spartamet waar je zonder problemen een scheutje nitromethaan bij deed waardoor hij een stuk sneller reed"
whahahah ja was een leuk inkoppertje ja π , verder ben ik maar 1 van het lijstje , gehandicapt moet ik me nu ook afmelden dan ? π
maar laten we japlover zijn advies maar opvolgen en weer ontopic gaan
trouwens ik heb ooit een kreidler gehad daar deed ik eens een flesje ether in werkt ook heeeeel goed .
ik kwam vroeger nogal eens bij een bedrijf dat in de tractorpulling zat. Die mortoren(Rolce Royce Griffon) liepen op alcohol(ethanol) daar kreeg je brommert het ook behoorlijk warm van(en toeren draaien...!)
Motorfiesen en de techniek is volgens mij een twee-eenheid.
Vroeger in het Zundapp/Kreidler tijdperk was je ook altijd bezig met het sneller en beter maken van
het voertuig. (was overigens wel illegaal!).
Het sleutelen aan motorfietsen en doorgronden van de techniek vind ik een prachtige materie...
Daar kan ook het "opvoeren" van een motor bijhoren.
Ik denk dat t niet een groot probleem is als men zich maar keurig aan de verkeersregels houdt en geen
asociaal rijgedrag vertoont...
Volgens het RDW mag je 20% legaal dus! aan vermogen toevoegen. Controle is er nooit, alleen als het duidelijk wanneer er een motorblok is gemonteerd met een grotere cilinder inhoud kun je problemen verwachten. Zoals de vele GSXR 7/11 en CBR 6/9 die er rond rijden.
hoezo vicking, kun je op een cbr600 gewoon een 1000cc cilinder plaatsen? π
en het klopt idd dat je er 20 procent bij mag voegen..
Vlgs. mij past Fireblade blok gewoon in CBR600 frame bj. '95 -'2000.
Leuk man! π