Kawasaki gt 750 cla...

Meldingen
Alles wissen

Kawasaki gt 750 claxon storing

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
23 Bekeken
(@rainier)
New Member
Topic starter

Goedendag. Ik heb sinds paar maanden een Kawasaki gt 750. Leuke motor . Hoop aan gedaan. Alleen ik kan maar niet vinden waarom mijn claxon niet werkt. Heb handvat al uit elkaar gehad en schakelaar helemaal schoon gemaakt. Heb alles al beetje uit elkaar gehad maar geen idee waar ik moet zoeken.

Daarbij heb ik nog een vraag. Op kawasaki heb je een accu meter zitten . Nu door de nieuwe accu past hij niet meer op juiste manier in accu. Nu had ik aanpassing gedaan dat hij past mar blijkbaar geeft hij nu nog een foutmelding en blijft dat lampje irritant knipperen. Hoe los ik dat op??

Mvg rainier

Geplaatst : 17 augustus 2012 21:58
(@mc-giver)
New Member

Is je claxon niet gewoon stuk? meet eens of er spanning op komt te staan(of probeer op de draden eens een lampje aan te sluiten).
Die accu meter weet ik niet precies hoe die werkt, maar volgens mij is het een soort vlottertje dat aangeeft of het vloeistof nivo wel hoog genoeg is.
Kan je de draden hiervan niet loshalen of doorverbinden?

Geplaatst : 31 augustus 2012 18:40
(@vicking)
Prominent Member

Accumeter zoals jij hem noemt is geen nivometer, maar een voltagemeter. bij het wisselen van de accu zou hij het gewoon weer moeten doen.
Wil je je hele systeem resetten dan moet je de accupolen loshalen en ongeveer 1 minuut kortsluiten om alles leeg te trekken, daarna gewoon weer aansluiten en grote kans dat alles is opgelost.

Geplaatst : 1 september 2012 13:07
Deel: