Ja ja, de problemen zijn nog niet weg bij de Kawasaki, of je komt het volgende tegen;
De reden is ook duidelijk, heeft ooit eens niet vast gezeten en een stukje mee gereden op de ketting
Nu was mijn vraag eigenlijk, kan dit kwaad of is het meer een kwestie van ooit eens vervangen als je de tijd en geld er voor hebt.
(wil volgende week eigenlijk een nieuw stel banden halen voordat het te glad wordt, maar als dit dringender is......)
kan aan mij liggen, maar ik zie geen plaatjes 😕
Vreemd, ik zie wel plaatjes, van mottige koelribben.
ik nu ook
Spanningsregelaar die op z'n flikker heeft gehad... Eerst maar eens deugdelijk monteren(met fatsoenlijke bouten...)
Ik zou er gewoon mee doorrijden, zolang ie het doet. 't Is immers een Kawa, zelden last met de regelaar.
Koeling zal niet optimaal zijn door beschadigde koelribben maar lijkt er nog mee door te kunnen. Weet niet hoe het verder zit met wat we niet op de foto kunnen zien. Kortsluiting willen we daar in ieder geval niet hebben. Nieuwe regelaar schat ik in tussen de 40 en 90 euri (afhankelijk welk type). Zelf een inschatting maken of het kan maar voorkomen is beter dan.... .
Het is maar een advies, vriendelijke groet, PB.
Hij zit ondertussen op een andere locatie vast en ook met 2 fatsoenlijke bouten.
bekabeling en zo is allemaal nog heel gebleven