Hallo allemaal,
Onlangs ben ik lid geworden van dit forum omdat ik opzoek ben naar iemand die mij kan helpen.
Ik rijd een zwarte Fazer 600 uit 1998. Inmiddels al weer een jaar of 3,5. Na elke winter breng ik mijn motor weg voor een onderhoudsbeurt, betaal mijn centjes en hij kan er weer een seizoen tegenaan. Nu wil ik eigenlijk het (basis)onderhoud zelf gaan doen. Echter heb ik zelf niet heel veel verstand van en helaas ook niemand in mijn omgeving die mij daarbij kan helpen.
Mijn vraag is dus of er iemand, liefst in de omgeving van Utrecht, het leuk vindt om mij te helpen met het onderhoud van mijn Fazer. Uiteraard niet gratis. Alle tips zijn welkom!
Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet,
Wouter
yourtube π
zonder gekheid, daar kun je een hoop vinden. olieverversen is heel eenvoudig, net als de bougies verwisselen/nakijken. ketting invetten is ook een koud kunsje. remblokken vervangen iets moeilijker, maar is zeker te doen, als je (net als mij) niet zo technisch bent.
helaas woon ik niet in de buurt
Goeiemiddag,
Klopt inderdaad dat daar een hoop op te vinden is. Echter weet ik dat ik sneller en makkelijker leer van iemand die het mij reallife uitlegt. Maar ik vrees dat het een lastige opgave gaat worden π Dan dus inderdaad uitwijken naar youtube en de werkplaatsmanual die ik heb.
Dank in ieder geval.
Groet,
Wouter