gezien ik mijn (navigatie) telefoon wil opladen op de motor vroeg ik me af of er op een cbr600f4i van 2002 een punt is waar ik een geschakelde plus van kan halen zonder de bekabeling te slopen.
wie heeft hier meer kaas van gegeten en weet het antwoord.
bij de latere Honda's (>2009) zit er een stekker waar je nΓ‘ contact stroom kun pakken, standaard 10A gezekerd. Maar of dat op jouw Honda ook zit weet ik niet..
ik heb ook geen idee of dit bj dat ook heeft ,zou wel mooi zijn. iemand met meer info ?
het is gelukt , voor de mensen die dit ook willen realiseren : ik heb het volgende gedaan . Vanaf het contactslot loopt een kabelboom naar een vierkante 4 polige stekker . de rood/zwarte draad is de plus geschakelde draad.
ik heb het hier op aan gesloten en werkt super. kan nu mijn iphone opladen . π
Als ik jou was dan trek je vanaf de zekeringskast een nieuwe kabel. Als het goed is dan is er wel ruimte in je kast voor een extra zekering. om in je kabelboom te knippen en af te tappen is vragen om problemen.
ik heb absoluut niet in mijn boom geknipt dan wil ik echt niet . ik heb de stekker daar losgehaald dat pinnetje van de rood/zwarte draad naar buiten gehaald en daar een kabeltje bij op gesoldeerd het is enkel voor mn iphone te laden en mijn helm.. en nu blijft er ook geen spanning op de usb lader staan als de motor uit is . ik wil namelijk een geschakelde plus hebben.