ik ben met ega bij de garage geweest , en de expert is langs geweest.
het lijkt er op dat de ezel economisch misschiem totaal los is π‘ lijkt mij erg sterk
maar tis wel knudde.
wat houd dat eigenljk in??dat maken te duur word of zo?
Economisch total loss betekent dat de kosten van het herstellen van de schade hoger zijn dan het verschil in waarde van de motor vlak voor en vlak na het ongeluk. Dan is 'ie het repareren niet meer waard en kun je beter een nieuwe motor kopen..
Neem liever een oud barrel, die van mij hebben al jaren............... geen economische waarde meer.
hum...net als jij dus
begrijp dus dat je gewoon totaal los hebt .
en economisch totaal los, repareren duurder dan waarde van de fiets??
maar de fiets word in augustus net 4 jaar, daar moet ik eigenlijk nog goed weg kunnen komen toch?
of vergis ik me nou echt, en ga mijn neus stoten
4 jaar jong en nu al economisch total loss? Zijn die lui van de verzekering nu helemaal van de pot gerukt of daalt een Japanse kwaliteitsfiets zo snel in dagwaarde?
heb mij vandaag maar even sterk gemaakt bij de garage , en denk dat het help...
ding doet het ook zonder al dat plastic toch, ik heb die fiets nodig!!!!!
hij zou nu kijken of de koplamp even tijdelijk gefikts kan worden, man er bestaat al jaren ducktape!
en die kapotte kuip delen komen later wel, als ik 3 mei maar weer wielen heb π‘ en licht er op..
financieel totall loss met behoud van het wrak ,
das het beste ,
krijg je de dagwaarde van de motor uitgekeerd en je mag het wrak EN de papieren houden .
het belangrijkste is dat je de papieren terug krijgt en dat je
de motor weer kunt verzekeren .
dus ton
als ik jou was zou ik eens vragen wat het verschil is tussen economisch en financieel totall loss
ik zou vandaag gebeld worden over hoe en wat....afwachten dus.
en dat wachten is niet mijn beste kant he π‘
Ik weet niet precies wat voor motor je rijd maar misschien heb je hier wat aan
http://www.kappenset.nl/
bedankt , maar het is geregeld...
hulpframe
stuur
tellerset
koplamp
kuipdeel
knippers
windscherm
en nog wat klein sooi.
hij word dus gefikts.....
en als het even kan rijbaar gemaakt voor donderdag, komt de rets wel later he
zoals een spiegel en andere kleine dingen.
als ik eerst maar weer kan rijden
zonder spiegels mag je niet rijden.
flauw he.
stopt ze wel in de zijkoffers henk dan mag het dus wel..
zo na een snelle reparatie rijd de ezel weer aardig.
zijn nog wel dingen die niet kloppen , maar in juni krijgt ie toch groot onderhoud.
en maken ze hem reisklaar
moeten nieuwe banden op (zomerbanden)
balhoofd vervangen (uit voor zorg)
nieuwe voor veren hyperpro
ketting en tandwielen
en natuurlijk nog wat klein werk, bout van olie pomp is afgebroken.
maar komt helemaal goed lui...
Jeetje π Zoveel onderhoud op zo'n klein motorfietsje
Past dat er allemaal wel op π
blij dat ik BMW rijd........