Nog niet, maar mag wel ernstig oppassen met de BMW, het is net een Jap.
😀
we wachten op je filmpje Rudy!
Hm Jaappen en aanverwanten zijn een te groot risico om deel te nemen aan het verkeer.
Dit gaat dus de verkeerde kant op , een EMG cursus opgelegd door wijze mannen met petten zullen
ervoor zorgen dat de snelle ""merken"" na gaan denken over een ander merk.
een merk waar men lang op kan rijden zonder dat men snel op de bestemming wilt zijn.
een merk waar de berijder niet van af te slaan is en waar de ""wouten"' hun pet voor aantikken .
😮
Had vandaag gemakkelijk gekund, 2,5 keer de maximum toegestane snelheid overschreden met BMW-achtig typje. Het was niet in een 30 km gebied,niet in een 50 km gebied, niet in een 70 km gebied en niet op een woonerf.
Moet zeggen dat de motorfiets aardig begon te speedwobbelen, best wel eng op zo'n bejaarde BMW.
Technisch gezien kan dit allemaal niet, het is immers een BMW.
O ja, zag zostraks een stukje van de Superbike, BMW op plekkie 1 en plekkie 3. Kan ook niet, zal wel een trucagefilm zijn van Eurosport.
De superbike is verdiend gewonnen hoor, alleen niet op een boxer, nee dat ze nooit meer lukken. Of er als er weer een turbo's gemonteerd mogen worden, dan maken ze wel weer een kans natuurlijk. Het is een hele verstandige keus geweest om de R1 van Yamaha te kopiëren. Goed gejat is beter dan slecht ontwikkeld!
Is geen kopie van een Yamaha, waarom denk je dat ze zo snel zijn? Kan dus niet.
wat,s kebeurt met BMW ? hebben ze weer een wedstrijd gewonnen met hun kopieerapparaat...???
Vicking is ervan overtuigt dat het een kopie is. Maar ik zag er laatst een op de brug staan bij de dealer hier, en aan de aftapplug van het carter zat een partij ijzerslijpsel...Als haren op een hond!
Dus ik denk dat het geen scherpe kopie geweest is 😮
Waarmee aangegeven wordt:
Als je bij een Japanse motorfiets de olie aftapt, zit er geen slijpsel in?
Wordt er ook niet mee gereden, als je niet rijd, slijt het ook niet.
nou, ik heb al heel wat 'Jappen' van vers sap voorzien, en daar zit ook zat spul bij wat zelden onder de 8000rpm kwam en dat voor vele km's lang.
Deze 1000RR had slechts 7200km gereden. Kan een incidentieel geval geweest zijn, maar met de bakken-reputatie van BMW in het achterhoofd voorspelt dat niet veel goeds
Was het nu versnellingsbakolie of motorolie?
bij elke nieuwe fiets komt slijpsel los in de eerste 10K .
dat is niks bijzonders.
weet dat bij mijn toendertijd nieuwe SV1000s(suzuki( de 1e beurten ook altijd magneet vol zat.
dat is normaal bij het inlopen van een nieuw blok.
Ding is echt niks mis mee hoor, gewoon een beest van een motor, evenals de Ducat piavaginale (of zo iets) ook al zo'n beest. De beste? ach het ligt allemaal zo dicht bij elkaar waar hebben we het over......Yamaha is toch onverslaanbaar!
Yamaha= Kopie van MV Agusta?
Nee, van Triumph. Ook MV is een kopie van Triumph, kijk maar eens naar hun laatste 675 3 cilinder, een rechtstreekse kopie van de Triumph. Yamaha kan nu zelf ontwikkelen, MV niet...