maatje van mij hobby,t aan motoren in de winter, knap ze op en verkoopt ze met een paar euro winst..
gewoon om de winter door te komen, nu was ie even op bezoek bij ons...
en ik vraag hoe het met de motor was afgelopen die ie van de winter had op geknapt..
o, goed die is verkocht zegt ie...
en hij had al een nieuwe , die eigenlijk heel goed was..
ik, vertel dan.....de overbuurvrouw moest de schuur leeg hebben en hij hielp wel even..staat daar ook nog
een ouwe r 90 uit 77 al jaren stil , ze betaalde nog steeds belasting voor het ding en verzekering enz enz..
maar die moest er ook uit , opruimen die schuur...
kost dat ding , doe maar 70 euro.......................................... 😛 en stroom er op..starten en lopen he 😉
dus hij heeft weer een leuk 2011 sleutel opjekt, al zegt ie zelf dat het op de verf na een mooie ding is.
heb hem even vertel wat een mooie r 90 (s) eventueel waard...daar keek ie van op....zoveel...
hij gaat het dus terug naar nieuwstaat brengen....de mazzelpik wens hem veel fun er mee...
R90S,
Zal wel troep zijn, is een BMW immers.
Tja, daar gaat hij niet veel op verdienen, pfff een ouwe BMW voor 70,00 euro, wie trapt daar nou in?
Geen hond! Moet je geld voor toekrijgen 😀
Kijk, als er nu Krauser koppen op zitten, wil ik die motor wel van hem overnemen, voor € 80.- of zo, of € 180.- of € 500.- of € 1000.- of € 2000.-, alleen voor de koppen dan, mag hij zelf het restant houden.Da's toch weer erg meegaand van mij.
@Rudyhadee wrote:
Kijk, als er nu Krauser koppen op zitten, wil ik die motor wel van hem overnemen, voor € 80.- of zo, of € 180.- of € 500.- of € 1000.- of € 2000.-, alleen voor de koppen dan, mag hij zelf het restant houden.Da's toch weer erg meegaand van mij.
Zijn die Krauserkoppen zo bijzonder dan?
Euh?
Ja.
Een motor uit 1977 is belastingvrij.
Of zie ik dat verkeerd?
Al 9 jaar, terug vragen die hap.
Krauser: 4 kleps cilinderkoppen:
dat waren toch die gemodieficierde koppen, 2 naar 4..
of ben ik in de war. dat ben ik vaker hoor
4 kleppen per cilinder, tja dat is voor een BMW heel wat natuurlijk, wij Japanse rijders weten niet beter.
Dat de Japanners 4 klep's koppen hebben, is vast gekomen nadat Krauser 4 kleps koppen heeft gemaakt.Heb de spleetoogje's destijds wel gezien hoor bij de Krauser tent op het rennerskwartier(heden ten dage Paddock) en maar foto's maken, ze vroegen zelfs aan Krauser of de koppen er even af mochten, dit om de binnenkant te fotograferen.
Wel een ECHT leuk weetje, de Yamaha FZ 750 uit 1985, heeft model gestaan voor de 5 kleps kop van Volkswagen.
tja, wie jat van wie?
bijna een ruil handel tussen japan en europa....waaaha haa ahaaaaaa
en schrik niet...veel blokken worden door 1 en dezelfde ontwikkelaar gebouwd...bmw div- kawa 2 pitters een paar honda,s enz enz
bedrijf in berlijn en in japan,,,die dan weer in opdracht werken voor kawa susuki bmw en triumph zit er ook bij sinds kort..met hun nieuwe
1 cilinder blok wat er aan komt...dat is eigenlijk nog een oud hollands ontwerp...
zo zie je maar weer he.. 😉