@GreenBird wrote:
@Rudyhadee wrote:
6-04-2013
Net een proefrit gemaakt met de 41 jaar oude BMW boxer motorfiets met 2 cilinders en 4 uitlaten. Ging allemaal lekker, geen slippende koppeling meer, lekker vlot oppakken, loopt zelfs nog stationair, verbaas mezelf daarover.
Het was allemaal weer een beetje werk, maar het resultaat is er dan ook naar, vandaag nog door geen enkele Japanse motorfiets ingehaald, wil natuurlijk ook niet meer, Wolfje is een stuk rapper geworden.
Nu nog wat aandacht naar de remmen, laat de lente maar alvast beginnen.06-04-2013
Net een proefrit gemaakt met een 7 jaar oude Suzuki met 4 cilinders en één uitlaat. Ging allemaal lekker, geen slippende koppeling, lekker vlot oppakken, loopt zelfs stationair,
verbaas ik me niet over hoor.
Heb er geen werk aan gehad, heb zelfs nog een BMW ingehaald, en de remmen, magnigfiek, ja het is nu lente.
![]()
![]()
![]()
Proefrit? GTS rijd altijd, geen winterslaap en gereden natuurlijk. Alles werkt, maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend, ook even het ABS aangesproken, dit in verband met het soepel houden van de plunjers in de ABS-pomp. Na 20 jaar werkt alles nog perfect. best wel saai zo'n Japaner.....
Is een Yamaha, je weet wel het merk wat gisteren de plaatsen 1 en 2 op het podium op eiste van de eerste race in de GP1. Ach ook al een gewoonte van Yamaha.ps: geen BMW gezien gisteren, ook niet in de Moto-GP................
Geen BMW gezien,Rudyhadee had de griep.
Sorry
Beterschap.......
Ben niet ziek, alleen BMW virus, niet te genezen, sorry hoor.........
Word het nu eindelijk weer om te rijden zonder te kleumen ?
Met pinksteren zeker.
Aanstaande zondag warm.
Meeste motorfietsen komen uit de winterstalling.
Men gaat massaal de weg weer op.
Kijk uit voor:
-auto's
-flitsers van de overheid
-de kranten berichten van maandag
Meesten rijden weer voor eerst sinds............................ en missen het gevoel, se snelheid, of teveel snelheid.
Uitkijken dus.
.
Volgens mij waren hier in het zuiden afgelopen zondag al alle brommers uit de schuurtjes gehaald voor een testrondje..
Mooi hoor!
eindelijk,lekker rijweer.
frietje halen nabij het circuit.