Goedemorgen,
Mijn naam is Robin van de Braak en ik werk voor RTL Productions.
Voor het programma '112 Noodoproep; de echte verhalen', ben ik voor aanstaande woensdag overdag, op zoek naar iemand die het leuk vindt om te acteren in een van onze reconstructies.
De echte slachtoffers vertellen bij ons hun verhaal. Vervolgens maken wij een reconstructie van het verhaal.
In dit verhaal is er een 40 jarige man, die met zijn motor onder een tractor terecht komt.
Wij zijn op zoek naar:
- Man.
- 35 - 45 jr oud.
- Het liefst kaal, hoeft niet per se.
- Met motor en alle toebehoren (pak, helm etc.)
De opnames zullen plaatsvinden op woensdag 30 oktober in omgeving Hilversum.
Tijden zullen ongeveer zijn: van 09:00 uur tot 17:00 uur.
We zullen natuurlijk de motor niet echt laten verongelukken. Dit gaat allemaal in overleg met de eigenaar.
Ben je, of ken je, iemand die dit leuk vindt?
Reageer dan snel met:
- Naam
- Leeftijd
- Telefoonnummer
- Foto's van persoon
- Foto's van motor
Deze info sturen naar robin.van.de.braak@rtl.nl , en je hoort zo snel mogelijk van ons.
Beste Robin,
Het lijkt mij handiger wanneer je gezegd had dat je bij een grote motorwinkel een soortgelijke motor en kleding gaat kopen als destijds bij het ongeluk, het verhaal klopt anders toch ook niet als een iel ventje op een chopper zit of een brede kerel op een licht offroad? Een beetje professioneler had ook best gekund.
Mensen die ik gevraagd heb werden allemaal heel erg boos omdat ze er vanuit gingen dat RTL er geen vergoeding tegenover stelde. Zoiets als: " Beste Robin, heb jij tijd over en zou je het leuk vinden om mijn raam te komen wassen?
Kan het zijn dat op een ander forum jullie account al werd geblokkeerd en berichten hierover werden gewist zonder verdere discussie? Is het dan zo dat RTL hieruit geen lering heeft getrokken en ons daar gewoon mee lastig komt vallen? Worden wij door RTL gebruikt?
Bij geen bericht of slecht nieuws over jullie wensen zal ik de beheerder van het forum er over inlichten. Alfred
zozo Boodschapper, jij hebt je huiswerk grondig gedaan! Als je gelijk hebt zal er door Robin wel niet meer verder gepost worden.
RTL, dat betekende toch Rendabele Tranen Loop?
Ik vind het een vreemd verhaal, maar dat kan ook aan mij liggen
Hee Greenbird, das lang geleden(om ff lekker off topic te gaan)
Zit je al in de winterstop? π
JA IK WIL !!!
ooo, sjit, ben te laat. weer een kans verkeken om beroemd te worden.
flink balen, maar ach, ik had toch geen zin om onder een trekker te belanden. lijkt me erg pijnlijk
@KawaSjakie wrote:
Hee Greenbird, das lang geleden(om ff lekker off topic te gaan)
Zit je al in de winterstop? π
Is inderdaad ff geleden KawaSjakie.
Ik zit officieel nog niet in de winterstop, ik wilde afgelopen maandag even lekker uitwaaien,
toch maar niet gedaan
@J@PLOVβ¬R wrote:
JA IK WIL !!!
...
't is geen trouwfeest hoor π
He Greenbird, ik ben heerlijk uitgewaaid maandag, kan geen wind meer verdragen
Moet je eens proberen met een dweil van een Crafter met zijwind op de snelweg
Wat een pokke troep van Das Auto π