Ik ben natuurlijk maar een leek,
toch denk ik dat de ZX-10R ietsje sneller is dan de GS boxer.
Maar goed, ik zeg niks meer, ik ben onschuldig, sorry.
ik wordt erg moe hiervan..... 😡
maar goed , goed topic met veel meningen 😉
Een TGV heeft een hogere top maar accellereert trager door de zwaardere massa van het voertuig.
Wat maakt het ook uit, iedereen rijd gewoon waar hij (soms ook zij, maar wat doen die vrouwen op een motor? is toch niks voor vrouwen) graag op wil rijden, 1 cilinder, 2 cilinder, 3 cilinder, 4 cilinder of 6 cilinder, als je maar lol hebt toch?
Leuk zo'n all-road, maar wel erg zwaar als je een berg af komt zetten.
Deze Pipo hier knalt naar beneden en haalt het net, zet hem wel heel netjes weer recht zonder de voetjes op de vloer.
http://www.motormeuk.nl/bekijken/7711/filmpje/Hoe-de-R1200GS-eigenlijks-gebruikt-moet-worden.html
@vicking wrote:
Leuk zo'n all-road, maar wel erg zwaar als je een berg af komt zetten.
Deze Pipo hier knalt naar beneden en haalt het net, zet hem wel heel netjes weer recht zonder de voetjes op de vloer.ja , als je goed kan rijden op zo,n allroad heb je gewoon veel lol .
langdurig staan is ook geen probleem , ik heb toen als eerste mijn stuur verhoogd en brede steps gekocht.
sta=houding moet recht wezen voor het ruggetje
Hier heb je Pipo weer, maar dan een wat langer filmpje.
We moeten de mensen toch wat meer op een BMW zien te krijgen:
(O shit, had deze link al eerder gedaan ja, Alzheimer zeg maar).
Pipo, met zijn EML combinatie:
en het Pipo lied,
Zit ik me net te bedenken, dat zwarte kadavertje van mij is nu alweer 40 jaar oud. En dan nog zo handelbaar, voor mij dan, handelbaar.Voor iemand anders niet.