Is there no shame, ...
 
Meldingen
Alles wissen

Is there no shame, no honour ?

34 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
200 Bekeken
(@pietje-bel)
Berichten: 221
Estimable Member
Topic starter
 

Zat vandaag de Moto 73 te lezen (nr 25/26 6 december 2012-3 januari 2013). En wat zie ik daar op pagina 2; de nieuwe Triumph Trophy 2013. ๐Ÿ˜ฎ

[attachment=2:1yo6kovv]Triumph trophy.jpg[/attachment:1yo6kovv]

Heb effe twee keer moeten kijken want dacht dat het eventueel een "update" van de BMW R 1200 RT was. Shock

[attachment=1:1yo6kovv]bmw r 1200 rt.jpg[/attachment:1yo6kovv]

Zelfs de prijs is nagenoeg gelijk. Gelukkig hadden ze bij Triumph nog een driecilinder blok liggen anders was het helemaal genant geworden Oops . Dit model zal wel uit de "Triumph Deutschland GmbH" komen. Triumph werd recent nog รฉรฉn van de leidende merken op het gebied van design genoemd. Het zal wel....... Question Zitten ze zeker even in een "inspiratie crisis". Triumph zal een prima merk zijn maar; is there no shame, no honour ?

Wel een mooi model overigens. Grin

Oeps, kom op blz 10 een artikel tegen dat ABS vanaf 125 cc m.i.v. 1 januari 2016 verplicht wordt en m.i.v. 2020 een "Euro-norm 5" de standaard wordt voor emissiewaarden. Nog effe en de lol is er af. Evil Rijden we allemaal met een hightech electrike tupperwarebak van 25 Kw rond. Shock

[attachment=0:1yo6kovv]em.jpg[/attachment:1yo6kovv]

Pietje Bel (bevooroordeeld want van de boxers ๐Ÿ˜‰ ).

 
Geplaatst : 28 december 2012 23:47
(@rudyhadee)
Berichten: 1334
Noble Member
 

Mag hopen dat trommelremmen( lees; geen remmen) in de toekomst niet verboden worden.

 
Geplaatst : 29 december 2012 08:30
(@marcog)
Berichten: 164
Estimable Member
 

Vind die Thriump mooier :O

 
Geplaatst : 29 december 2012 19:18
(@italian)
Berichten: 34
Eminent Member
 

In ieder geval hangen er bij die Triumph geen cilinders buiten de kuip wat ik op zich al een stuk beter vind. Verder denk ik dat die 3 cilinder toch een heel apart karakter heeft.

 
Geplaatst : 17 januari 2013 23:15
(@greenbird)
Berichten: 1469
Noble Member
 

Straks misschien ook een 3 cilinder in de R6.
Yamaha is er mee bezig.
Mr. Green

 
Geplaatst : 18 januari 2013 00:39
(@oemoemenoe)
Berichten: 1073
Noble Member
 

Truimph kopieert de laatste 10 jaar alleen maar .
De laatste tiger is een slap aftreksel van een GS en nog duurder ook.
De 800 tiger probeert een 800GS te verbeteren maar volgens de bladen is het jammerlijk mislukt.
In de allroadklasse gaat BMW nog steeds voorop.

 
Geplaatst : 18 januari 2013 10:38
(@bijzonder-mooie-wielen)
Berichten: 752
Prominent Member
 

In de laatste Motoplus is bij een vergelijking v/d Triumph Trophy en de BMW 1200 de BMW toch echt aan de kant gezet Roll
Danny ๐Ÿ˜‰ LoL

 
Geplaatst : 20 januari 2013 08:15
(@varo-man)
Berichten: 354
Reputable Member
 

@Bijzonder Mooie Wielen wrote:

In de laatste Motoplus is bij een vergelijking v/d Triumph Trophy en de BMW 1200 de BMW toch echt aan de kant gezet Roll
Danny ๐Ÿ˜‰ LoL
Ja halloooooo, welke is nu aan de kant gezet?? Die BMW toch zekers?? Ga me nou niet wijs maken dat BMW beter is dan Triumph?!?!?!?
Dan hebben ze de Varadero niet me genomen in de tests!!

Ptr

 
Geplaatst : 4 februari 2013 01:55
(@bijzonder-mooie-wielen)
Berichten: 752
Prominent Member
 

Je bent wel meteen weer lekker aanwezig zeg na lange tijd Twisted
Hoe was het in Amsterdam Question
En idd de Triumph trophy kwam beter uit de gus dan de R1200rt :ugeek:
Danny ๐Ÿ˜‰ LoL

 
Geplaatst : 4 februari 2013 02:30
(@oemoemenoe)
Berichten: 1073
Noble Member
 

hier zijn geen RT rijders of toch wel ? LoL :ugeek: Shock

 
Geplaatst : 4 februari 2013 11:34
(@varo-man)
Berichten: 354
Reputable Member
 


In Amsterdam was het grandioos Danny, maar dat terzijde/

Nu even over die Triumph en de BMW.
Vinden julklie die Triumph niet hรฉรฉl erg veel op een PAN lijken, of een JFR? Ik noem er maar twee hoor Smile
De BMW vind ik toch nog het stoerste uit zien.
Een paar jaar geleden staan watertanden bij een 1200A. Tjee, wat jammer dat het allemaal net eventjes eenbeetje te duur is voor Ome Peter.
Ik zou toch voor de BMW gaan. Eerlijk is braaf.
En dat voor een ras-Varadero-rijder ..... LoL

Ptr

 
Geplaatst : 7 februari 2013 21:19
(@bijzonder-mooie-wielen)
Berichten: 752
Prominent Member
 

Ik ben in 1e instantie ook geneigd om voor de BMW te gaan LoL
Maar die Triumph heeft toch ook wel iets wat mij aanspreekt nl 3 cilinders en een service interval van 16.000 km ๐Ÿ˜ฎ
En dan zou ik waarschijnlijk ook nog voor de Exoplorer gaan. Mr. Green
Maar ook ik heb helaas de portomonee er nog niet voor Evil
Danny ๐Ÿ˜‰ LoL

 
Geplaatst : 9 februari 2013 09:26
(@vicking)
Berichten: 882
Prominent Member
 

ik zou ook zeer zeker voor een triumph gaan, maar ook zeer zeker voor een ander model dan deze. Dit ding lijkt niet alleen op de BMW hij is ook nog eens net zo lelijk...........

 
Geplaatst : 9 februari 2013 15:19
(@oemoemenoe)
Berichten: 1073
Noble Member
 

ook al had ik het geld , Grin
wil niks weten van iets anders dan een BMW als motorfiets.
ook al is de rest technisch misschien beter of goedkoper.
ik stop nog liever met motorrijden dan dat ik ooit op een ander merk overstap.
๐Ÿ˜ฎ Shock LoL

 
Geplaatst : 9 februari 2013 15:30
(@varo-man)
Berichten: 354
Reputable Member
 


Ik ben niet zo merk-gebonden, maar ik zou toch zeker een BMW willen proberen, mits ik het geld er voor had.
Ik zal het nog even met de Varadero moeten doen, maar zeker niet tegen mijn zin. Vind het nog steeds een fijne machine.

Ptr

 
Geplaatst : 10 februari 2013 00:54
Pagina 1 / 3
Deel: