Onverzadigde moet onverzadigbare zijn
:geek: :ugeek:
Danny 😉
Morgen vrij tot Zondag dus dat wordt lekker touren morgen en overmorgen 😎
Danny 😉
Het schijnt dat ook de vishandel ingestort is .Niet zo fijn voor wie er van moet leven.
Nou ik was Zaterdag in den Oever bij een visrestaurant aan de haven en het was daar bomvol dus aan de klanten ligt dat niet dan.
En ook bij mijn eigen visboer loopt het nog steeds storm
Danny 😉
Ik bedoel de vis export met Rusland de brasem eters dus. Blijft er voor ons meer over om te vangen.
Zo het waren weer een paar mooie vrije dagen
Ik had alleen al een paar dagen het gevoel dat de motor slecht stuurde in de bochten 😕
En nadat ik smorgens de banden had volgepomd en smiddags de voorband alweer zacht was rook ik onraad 😮
En ja hoor een schroef in mijn voorband en nu dus voor het eerst in mijn leven een prop in de band
Danny 😉
das niet zo mooi. Ik had het met m'n achterband, net 1000km gereden en een stukje ijzer erin gereden.
Maar gewoon een prop, wel met parapluutje, dus band moest eraf + balanceren. Vrolijk bandje opgereden
Rob van Berkel Der af en een nieuwe erop
10 april om 21:26 · Vind ik leuk
Henk Seidel veiligheid boven alles toch ?
10 april om 21:30 · Vind ik leuk
Rob van Berkel Inderdaad
10 april om 21:36 · Vind ik leuk
Henk Seidel mijn jongere broer Rudy Seidel werkt bij een bedrijf dat o.a banden verkoopt .hij geeft het zelfde advies GEEN RISICO NEMEN MET OPGELAPTE BANDEN. je hebt er maar 2 onder ....en je leven is je toch meer waard ? Ik had er ooit ook 1 lek na een week rijden ,is wel sneu van je centen maar dat is altijd beter dan op je plaat gaan.
10 april om 21:40 · Vind ik leuk
Rob van Berkel Klopt als een bus
hm, dus prop erin om thuis te kunnen komen, daarna Herr Rudy opzoeken en vers rubber eronder?
Je hebt natuurlijk honderd keer het gelijk aan je kant, maar ik ben destijds toch ook gezwicht...
'kzalhetnooitmeerdoen!
Ik heb ook eens een jaar lang met prop en parapluutje gereden.
Was zelfs het advies van een bekende motorzaakketen.
Het was zonde van de band om hem te vervangen en niet nodig
volgens hun, maar echt 100% veilig heb ik me er niet bij gevoeld.
Nu begrijp ik zelfs dat een nieuwe band altijd beter is om te doen :ugeek:
Maar ik zie hier ook al 2 reacties van mensen die lang met een prop hebben doorgereden zonder schade 😕
En ik lees zelden in topics op dit en op andere forums over ervaringen van mensen waar het fout mee ging
Danny 😉
Nou Danny ik zou dit maar niet gaan uittesten.
Je kan natuurlijk gewoon doorrijden,
zal waarschijnlijk wel goed gaan hoor
maar stel dat het nu .........niet goed gaat wat is dan wijsheid ?
Motorrijden is al een risicovolle bezigheid maar waarom zul je dit niet uitsluiten ?
Helemaal mee eens. In andere landen rijden ze een band wel eens in een paar weken op. Jaren met een propje leven is pure armoede.
Als ik geen binnenbanden had op mijn cruiser, dan nam ik weer van dat groene slijm. Ik kon daarmee precies zien dat er iets met de banden niet helemaal goed was.
Zo laatste dag werken en dan vrij tot 11 Mei
Eerste dagen ff werken op de tuin 😐
En dan Donderdag voor het MF testweekeinde op de motor naar Friesland 😎
En aansluitend van 04 Mei t/m 08 Mei met de auto naar Denemarken 😕
Dit omdat 1 v/d reisgenoten rolstoel behoevend is 😐
Danny 😉
Niet verkeerd om nu vrij te zijn Danny, eerst werd er slecht weer voorspeld, maar dat blijkt heel erg mee te vallen 😀