Ik heb er nog een paar, dus als je het niet erg vind slaap ik morgenochtend lekker uit, drink daarna een bakkie aan de rand van het zwembad enz enz
Werk ze GreenBird!
Dank je Kawasjakie, een fijne vakantie gewenst
en niet in het zwembad vallen met bakkie en al,
zou zonde zijn van het bakkie
😀 ik zal ermee oppassen!
Omdat het hier een beetje stil is zal ik een stukje vakantie laten zien.
Ik weet het is een saai stuk film met alleen maar bochtjes Maarja, dat doe ik nu eenmaal graag!
[youtube:1q39s3u4]
je gaat wel hard Sjaak , dat zijn we hier niet gewend he.... 😮 😮
Das het mooie Oe, je mag daar 90km/h(soms even een stukje 70) maar in veel bochten haal je dat niet eens
Gewoon de boel aan de grond rijden terwijl je nog niet te hard rijd volgens de snelheidslimiet, waar zie je dat in Nederland?
En nu moet ik wel zeggen, er zaten wat stukken bij waar de weg (nog) nat was, én wat stukken met grind op de weg. Die heb ik er natuurlijk tussenuit geknipt, want dan zit ik met de billen samengeknepen en is de gang er behoorlijk uit 😕 Verder vind ik het op de video altijd sneller lijken dan in het echt...Jammer dat m'n camera niet meer boven de cockpit past, dan zie je de snelheid. Eigenlijk veel mooier, maar die grote camera ontneemt al je zicht. Werkelijke snelheid op de film komt bijna niet boven de 100km/h.
Ik heb nog twee weken vakantie, dus een dezer dagen ga ik nog eens die kant op, puur genieten.
200km heen en 200 terug, en dan daar nog een goeie 250 km rondrijden, 'heerlijk!
Een hele mooie film Kawasjakie met een goed verslag en bijpassende muziek.
Je hebt in ieder geval geen schaamranden meer.
Een prachtige omgeving.
Nog een fijne vakantie gewenst voor jou en de VFR.
Dank je GreenBird! En wat het bijzondere is: met de steps aan de grond staat er nog 3mm schaamrand op de achterband
Er staan nog een paar filmpjes op JoeTjoep, dus als jeje verveelt met al die regenbuien 😎
Bij ons in Zeeuws-Vlaanderen:
[youtube:2vrp8wjg]
en nog eentje als je de 1200 V4 eens aan het werk wilt hóren.(ook de DCT-bak hoor je schakelen)
Als je nog meer wilt zien, zoek maar even (Sjaakie Kawa/ VFR1200)en anders plak ik ze hier wel
Heb ze gezien, mooie filmpies.
Het weer is hier nu meer geschikt voor een roeibootje.
Ja, net als in m'n laatste filmpje. Met prima weer vertrokken, maar na 20 minuten zag ik een hele zooi motorrijders onder een viaduct staan.
Even later begreep ik waarom 😮 Kanonnen wat een regen! Je kon beter met een boot onderweg zijn dan op twee wielen!
Hier is het al een hele dag droog(!) maar niet echt weer om een rondje te gaan doen richting Ardennen of Luxemburg.
Ach ja, tijd om een beetje te poetsen:
De VFR staat in ieder geval hoog en droog.
jep, en zandzakken voor de deur 😉
Ik zag de VFR liever ergens op een mooi kronkelweggetje
Jou Soes staat toch ook nog wel niet in de winterstalling?
Nu is België (en France) heerlijk om te rijden hier, maar een stukje autobahn lijkt me ook wel een leuk 😮 😮
Nee, de Soes is nog niet aan z'n winterslaapje toe.
Meestal eind oktober/begin november.
Ik heb al goed weer besteld, dus komt goed.
Zeker is België en Le France mooi, alleen helaas voor mij
haalbaar op één dag qua afstand.
Ben er wel enkele keren geweest met de 4-wieler.
Nee, daar heb je gelijk in. Voor één dag is het vanaf hier goed aan te rijden naar de Ardennen. Luxemburg is dan weer net wat ver, maar lukt wel op een lange zomerdag. Ondertussen wordt het al wat vroeger donker, dus als ik dat nog wil doen dit seizoen dan moet ik opschieten.
Het mooiste is het ook altijd op een door-de weekse-dag, want in het weekend kan het daar ook flink druk zijn met allerlei soorten toeristen. Maar door de week moet je net ná de spits vertrekken anders sta je ook in België in de file. Ach ja, luxeproblemen he!?
Ondertussen regen hier en amper 14°C...Koud!
Hier van hetzelfde weer
500 km. op een dag lukt me wel met de Soes, vorig jaar september
een dagje Texel gepakt, best een mooi eiland om te rijden, maar natuurlijk
niet te vergelijken met de Ardennen. Naar Den Helder 200 km. 100 op het eiland
en weer 200 terug. Maar toen had ik het ook wel gehad, ik ben niet meer de jongste
en de GSXR is natuurlijk ook niet de meest confortabelste motor