Tjonge jonge ,altijd die BMW rijders lekker voordringen altijd druk doen ,misschien was oom agent wel een liefhebber van jouw BMW.
En je kan natuurlijk heel verdrietig kijken.
p.s had je wel een kaartje om op de rails te mogen rijden ??
Natuurlijk geen kaartje voor de tram
Maar daar mag de Politie weer niet op controleren :ugeek:
Danny 😉
jammer van al die pekel op de weg, anders had het een prima dag geweest voor een ritje.
Regen zat de komende dagen, pekel zal wel weg zijn tegen het weekend
Ik wacht nog wel een maand.
Als het weer eens even meewerkt gaat het toch niet zo lang meer duren..'t Jeukt alweer behoorlijk!
Vanmiddag na het werk naar Wieringen over de N247 en vanaf hoorn de A7 ik hoop maar dat er daar geen acties zijn
En dan morgen het 1e Kubb tournooi van 2014 😛 dus als je morgen niets te doen heb en je rijd over de N99 bij Hyppolitushoef kom gerust ff kijken 😮
Het is in de manege v/d Wiron ruiters aan de N99 :ugeek:
Danny 😉
zo ver mag ik niet naar het noorden Danny 😀
Aan de andere kant is het wel weer om een tourtje te doen op de brommer. Succes met het Kubb-en!
Ik mag niet zover naar het zuiden
Hak je medespelers in de pan Danny.
Zo zit weer in de vleermuisdienst vrijdagochtend ff naar een motorwasplek van Total geweest om de winterbagger van de motor af te spuiten
Vanaf nu maar weer de leren zomerjas uit de kast plukken want het wordt te warm in de winterjas
Het kampeerweekeindje van Tom van 2 t/m 4 Mei komt ook al dichterbij maar eerst nog ff 4 dagen London (vliegen
)voor de viking tentoonstelling in het British Museum :ugeek:
Het loopt hier ook nog steeds geen storm iedereen naadloos over van winterslaap naar voorjaarsmoeheid
Danny 😉
Zo zelfs de 1e rit in de zomerjas was al warm ik had hem al in doorwaaiuitvoering kunnen rijden wat een motorweertje voor de zondag 😮
Danny 😉
Zaterdag de zomerrit uitgereden met m'n winterpak. 's Morgen om 7:30 vertrokken met 7°C, dan is dat wel lekker.
Maar 2 uur later in de Ardennen toch maar de voering eruit geritst en ergens onder de buddy gepropt. 21°C, genieten daar.
Zeker als je een overmoedige BMW motorrad piloot achter je weet te houden door de haarspelden
Goeiemorgen... beetje stil hier de laatste tijd?
ja, waar zat jij dan ook?
😛
heel druk bezig met school en autorijlessen! 😉
maar hier ben ik weer.... en waar ben jij geweest?
ik ben niet weggeweest, blijf een hele winter door lekker kwallen 😛
BTW, jij druk met school? Wat is er met je gebeurt? Gaat het wel..?