en ik dacht dat het OV híer een zooitje was(te voet ben je er eerder)
Als ik om 8:00 in Breda moet zijn(afgelopen 3weken dus) rij ik hier om 6:30 weg. Heb ik nog tijd voor een bakkie, en dan heb ik ruim 100km gereden... Waar zouden we zijn zonder de trein? Nou, wat dacht je van: "op tijd thuis"
Hahahaha!
Het OV is hier echt knudde. 😕
Anderhalf uur reistijd is alsnog veel, en van waaruit vertrek je dan?
Niet klagen over de trein princces, je hebt er toch je vriend ontmoet,
dus het brengt ook nog wel eens iets goeds
@PunkPrincessWieke wrote:
Hahahaha!
Anderhalf uur reistijd is alsnog veel, en van waaruit vertrek je dan?
100km van Breda Daar waar de wereld zo'n beetje (voor Ollanders) ophoud, en waar het nog net geen België heet. Verder vieren we volgend jaar 400jaar bezetting door diezelfde Ollanders
Nu mag jij raden 😉
@KawaSjakie wrote:
@PunkPrincessWieke wrote:
Hahahaha!
Anderhalf uur reistijd is alsnog veel, en van waaruit vertrek je dan?100km van Breda
Daar waar de wereld zo'n beetje (voor Ollanders) ophoud, en waar het nog net geen België heet. Verder vieren we volgend jaar 400jaar bezetting door diezelfde Ollanders
Nu mag jij raden 😉
Geen idee!!!
Dat zal dan wel ergens in Zeeuws Vlaanderen zijn
Danny 😉
Ik heb de topografische kennis van een tomaat.
ja allebei juist, want tomaten kwekerijen hebben we hier ook!
Nu heb je een verklaring voor m'n eigenwijze gedoe
Zijn tomateneters eigenwijs dan? 😛
Nee maar tomatenkwekers wel
En ik kan het weten want ik had veel tomaten in mijn tuin dit jaar
Die nu in potjes in de koelkast staan verwerkt tot "eigen " pastasaus.
Danny 😉
Nee, dat eigenwijze heeft weer helemaal niks met tomaten of kwekers te maken!
Snap je toch wel!?
Als je ze zelf kunt verwerken tot saus, is dan wel weer knap
En dan zal ik maar niet verklappen waar die saus uiteindelijk weer naartoe wordt verwerkt
Danny 😉
laat me eens raden..
Zo goedenmorgen vandaag weer aan het werk gisteren nog ff een ritje van 80 km gemaakt om de accu weer ff vol te maken
Ik las op het andere forum dat Tom per 01-01-14 ook zijn baan kwijt is
Heb nog wat lesboekjes met cd gekocht om Zweeds te leren maar dat vlot nog niet zo
Nog steeds geen lotto gewonnen dus ik blijf nog maar ff op de ouwe trouwe K75 doorkachelen
Verder wens ik iedereen natuurlijk weer het dubbele toe van wat jullie mij toewensen voor de feestdagen en het nieuwe jaar 😛
Danny 😉
Jep, iedereen ook het allerbeste gewenst voor het nieuwe jaar, en goeie feestdagen natuurlijk.
Tom zonder werk? Dat is geen best begin van 2014 🙁
Mijn accu is ook weer vol, maar dan met een acculader in het stopcontact Op zo'n manier zal m'n ouwe Honda het ook wel volhouden