@KawaSjakie wrote:
Rudy was naar Japan om een kwalitatief hoogwaardige bike te kopen.
Onze IJs-Princess zat met d'r vriendje in IJsland 😉(hadden wij bedacht ivm hun afwezigheid hier)
Met mijn vriendje in IJsland? Goh, jij weet meer dan ik!
He, daar is ze! Hoe was het op IJsland?
En met je vriendje?
Hoezo? zaten we ernaast?
Hm, met het vriendje zat je er niet naast hahaha... 😉
O, maar dan gewoon ergens in BoZ? Scheelt misschien een paar km's
Af en toe eens gedag zeggen hier hè?! 🙁
@KawaSjakie wrote:
O, maar dan gewoon ergens in BoZ? Scheelt misschien een paar km's
Af en toe eens gedag zeggen hier hè?! 🙁
haha ja hoor zal ik voortaan doen! 😉
hoe ist?
Goed, alleen jammer dat het weer winter wordt, had graag nog wat gebrommert 😕
En met jou? School, werk, vriendjes, allemaal nieuwsgierig naar!
@KawaSjakie wrote:
Goed, alleen jammer dat het weer winter wordt, had graag nog wat gebrommert 😕
En met jou? School, werk, vriendjes, allemaal nieuwsgierig naar!
![]()
tja.. winterstop... dat is wel een nadeel aan de winter 😕 Ben je al gestopt met 'brommeren'? 😉
gaat goed hoor!
ook op school, moet deze periode kwalificeren en als ik dat haal (en nog wat toetsen enzo) heb ik in februari het eerste jaar gehaald. (: Vind het supereng om te kwalificeren, zit daar nu al over te stressen, zal blij zijn als dat voorbij is haha.
Werk heb ik niet, wel twee dagen in de week stage en dat gaat ook prima en ik heb het ook naar mijn zin daar.
En m'n vriend is leuk hoor 😉 Ben hem in de trein tegengekomen op weg naar school!
Goed bezig!
Succes, enne niet teveel stressen hoor!
Haha dank je! 😉
Mijn broertje en ik zijn vanavond alleen thuis en als avondeten hebben we pizza besteld, en weet je wat we net besteld hebben? Ben&Jerry ijs en lava cake. Wordt binnen een half uurtje bezorgd. OMG, wat moet dat worden met ons. xD
lekker! ik had friet gehaald denk ik
smakelijk!!
.... ik was te lui om friet te gaan HALEN.
nou ja zeg!
pizza gooien ze bij je binnen, das ook het leuke van Chinees eten: bellen en de voordeur opendoen meer werk heb je er niet aan.
hee maar ik had al wel een hele dag in de zorg gewerkt he! 7 uur beginnen, 5 uur thuis vertrekken, 4:30 ging de wekker... Zwaar werk hoor!
pff, wat zijn dat voor tijden? Dan ging ik toch ook geen aardappels schillen...
haha tja op maandag en dinsdag beginnen draai ik vroege diensten en moet ik om 7:00 in Breda staan, en met dat ontzettend fijne OV moet je dan om 5:00 vertrekken vanuit Halsteren 😉
normaal kook ik wel hoor, op die dagen, maar mijn broertje had pizza voor elkaar gekregen 😉
morgen school om 8:30, pas om 6:30 vertrekken dus! heerlijk, uitslapen!