het goedemorgen top...

Meldingen
Alles wissen

het goedemorgen topic

1,792 Berichten
32 Gebruikers
2 Reactions
4,294 Bekeken
(@bijzonder-mooie-wielen)
Prominent Member

Ga ik morgen ook zeker ff doen Twisted maar eerst een vergadering op mijn werk om 10.00 Evil
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 4 september 2013 18:44
(@greenbird)
Noble Member

@KawaSjakie wrote:

mogge!
Lekker nazomertje. Er zouden nog wel eens wat kilometers erbij gezet kunnen worden!
Mr. Green

Heb ik gedaan, ben gisteren op de motor naar Texel geweest, een prachtige dag.
Totaal 485 km. gereden. Doet een mens goed. Grin Grin Grin Grin Grin Grin Mr. Green

Geplaatst : 5 september 2013 16:28
(@kawasjakie)
Noble Member

hoppa, das lekker! 😎

Geplaatst : 5 september 2013 17:17
(@kawasjakie)
Noble Member

stil hier..al in de winterstop?

Geplaatst : 11 september 2013 19:29
Prominent Member

Nee hoor maar zit wel in de vleermuisdienst Twisted en heb het ff druk op de tuin met de oogst Mr. Green
Verder alles goed , Zaterdag een Kubb tournooi in oud Beijerland dus ik hoop dat het weer nog ff meewerkt Grin
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 12 september 2013 01:59
(@jplover)
Estimable Member

ik zit in de versierdienst. vanavond hek een afspraakie, dus motoren kunnen van mij allemaal gestolen worden, haha.

gelukkig gaat het met mij beter, al moet ik het niet van die doktoren hebben. die kunnen niks vinden, dus zelf maar een
"kuur" gevonden. ik eet geen bruin brood meer en voel me nadien een stuk beter. zo zie je maar, wat 1 kleine verandering
heel wat verbeteren.

o jee, zo meteen naar de tandarts. die heeft een maandje geleden een Ferrari 612 gekocht, dus de tarieven zullen wel met
50 % gestegen zijn. dat kan leuk worden.

Geplaatst : 12 september 2013 09:42
(@kawasjakie)
Noble Member

Verliefd geworden op een Japanse? Grin 😉
Als het maar geen BMW is.
Succes bij de tandarts en sterkte met je hormonen 😮

Geplaatst : 12 september 2013 14:06
Prominent Member

Zo de afgelopen 3 dagen vrij geweest en daar bij het tuinhuis de boel al zo goed als winterklaar is. Mr. Green
FF lekker zonder echt doel mijn voorwiel achterna gereden genietend van het droge weer 😮
Ook heb ik de motor al ingespoten met ACF-50 zodat ook die klaar is voor de herfst/winter Evil
Nu weer ff 2 dag en 4 nachtdiensten en dan weer 4 dagen vrij Twisted
Ik hoop dat het dan ook nog droog is zodat ik dan een weekeindje weg kan op de motor. Mr. Green
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 27 september 2013 11:44
(@kawasjakie)
Noble Member

niks winterklaar! heerlijk najaars weertje. Kan nog mooi eens een ritje in de Ardennen gaan doen 😀

Geplaatst : 3 oktober 2013 20:49
(@henks)
Noble Member

lekker raggen door de Drentse bossen niks inspuiten,alleen afspuiten 😀

Geplaatst : 7 oktober 2013 12:00
Prominent Member

Zo goedemorgen allen Grin gisteren weer ff een lekkere herfstrit gemaakt door het bos bij Lage Vuursche Mr. Green
Ook ff de N201 afgereden van Uithoorn naar Hilversum want hoewel het voor motoren een saaie rechte weg is Evil
Kun je weel mooi om je heen kijken met links en rechts water en eilanden die zeker in de ochtend er mooi uitzien zo half mistig. :ugeek:
Vandaag weer aan het werk helaas Evil
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 17 oktober 2013 10:44
(@kawasjakie)
Noble Member

Werk ze Danny. hier vakantie aan het houden, maar van rijden komt niet veel met dit weer Evil

Geplaatst : 17 oktober 2013 10:48
Prominent Member

Gisteren naar Haarlem op de motor naar een scandinaviebeurs geweest Mr. Green
Kreeg voor de terugreis amper de koffers dicht zoveel als ik had ingeslagen Twisted
Maar ja was wel een lekker ritje op een mooie dag Grin
Nu weer aan het werk Evil en de eerste medewerker die binnenkwam was er natuurlijk een die de klok was vergeten terug te zetten LoL
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 27 oktober 2013 09:22
Prominent Member

Nou het is behoorlijk stil geworden hier zelfs het punkprinsesje is in winterslaap Mr. Green
Heb op de scandinavie beurs boekjes voor Zweedse les aangeschaft zodat ik v/d winter wat te doen heb. :ugeek:
Hoop dat het Zondag droog is voor een paar dagen want ik ga op de motor naar Oud-Beijerland om daar te logeren en vandaar met het koekblik mee naar Belgie 😮
Want ik ben gevraagd om met een team (samengesteld met mensen van 3 Nederlandse teams) mee te doen aan een indoor Kubb tournooi LoL
Dus ben ik ineens een international van " Het Nederlands Kubb team " geworden Roll LoL
Nu nog ff kijken of we daar kunnen winnen want hoewel ik (met eigen team) in 2007 daar het 1e Belgische kampioenschap gewonnen heb Grin
Zijn die Belgen daarna flink fanatiek geworden en op een behoorlijk hoog niveau gekomen Oops Cry
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 7 november 2013 12:02
(@kawasjakie)
Noble Member

Je moet ze afleiden met een pint Danny, dan speel je ze zo onder de mat LoL
Maar stil is het hier wel ja. Princess waar zit jij?
Herr Rudy deed ook nog wel eens een leuke duit in het zakje, maar die is vast met groot onderhoud bezig van z'n renstal

Geplaatst : 7 november 2013 15:10
Pagina 80 / 120
Deel: