Zo de laatste werkdag is aangebroken vanaf morgen een lang weekeind tot 28/08
Dus ben ik ook ff offline ik kan op de smartphone wel ff gluren naar de posts maar berichten zetten of antwoorden is een crime
Ik heb het nr van Henks om de doorgang van de rit van 24-08 te checken dus dat gaat goedkomen
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Danny 😉
goed zo Danny,maar een langweekend tot 28 8 ?
Ja lekker lang is lang lekker
Danny 😉
dan zal Danny wel een poos off-line zijn...Goeie vakantie en veel veilige km's gewenst!!
Hier nog iets spannends te melden door iemand?
Wauw, beetje dood hier, wakker worden!
Meanwhile in Bergen op Zoom moet iedereen weer naar school behalve ik dus ik verveel me dood, en dan regent het hier ook nog.
Zwaar leven.
De dood, alias Magere Hein:
Waarheid als een koe, denk ook hier eens aan als je op de motorfiets stapt, een ieder wil ook weer heelhuids thuis komen.
Het huidige verkeer vereist steeds meer attentie van "ons motorrijder/ster". In een fractie van een seconde kan alles voorbij zijn, anticipeer 2x indien nodig.We rijden immers zonder veel bescherming en we hebben nu eenmaal 0 Limits.
Vorige week is dit voor 2 motorrijders fataal geworden, eentje met heel veel ervaring en de andere weet ik niet. Achteraf gaan denken hoe dit kon gebeuren heeft geen zin, doorgaan, gewoon doorgaan met motorrijden, denk er onderweg ook niet aan, maar houd je kop bij het verkeer, rijden zo ontzettend veel sukkels rond.
Waarom zet ik dit hier neer? Omdat het mij als motorrijder aangaat, je leest het te vaak en velen zijn zich niet bewust van de gevaren. De enigste garantie die we hebben is dat we aan de beurt zijn als het mis gaat, veelal gaat het net goed, ook dit soort dingen hebben we zelf in de hand.
Zet dit hier neer om die twee ongelukken te vergeten en bewustwording te kweken met welke hobby/vervoer we te maken hebben .
Ik heb hem al gedeeld op je facebook Rudy.
facebook? staat Rudy daar op dan?
OMG, gelukkig sta ik daar niet op met mijn ugglie face
zou gelijk alle aandelen Facebook 50% minder waard zijn
Facebook?
Wat is dat.............
[attachment=0:3mazcenn]aRQKXNj_700b_v1.jpg[/attachment:3mazcenn]
mogge! Onze Princess weer aanwezig?!
Jep, ben er weer!
Wat moet je anders op je vrije dinsdagavond he
😀 beetje kwallen op 't forum! 😮
Inderdaad!