het goedemorgen top...

Meldingen
Alles wissen

het goedemorgen topic

1,792 Berichten
32 Gebruikers
2 Reactions
4,294 Bekeken
(@bijzonder-mooie-wielen)
Prominent Member

Zo ben weer aan het werk dus ook weer online Twisted waren weer 2 snelle weken Mr. Green
Maar ook ik zal mij langzamerhand in het digitale storten heb al een Tomtom rider met scala lulapparaat aangeschaft dus die PC zal ook nog wel komen :ugeek:
Toen ik voor mijn rijbewijs ging wilde ik in 1e instantie ook "snel "afrijden met zo'n spoedcursus Roll
Maar dat werd mij afgeraden omdat dat meer is voor mensen die snel naar het buitenland "moeten" en daar op de motor etc.
Bij het CBR wordt je dan ook kritischer bekeken als je afrijd en wordt je slagingskans kleiner Cry
Ik ben toen ook voor een totaalpakket gegaan van 20 lessen + afrijden voor 900 Euro daar zijn voor mij nog 5 lessen van anderhalf uur (a 65 Euro) bijgekomen 🙁
Maar ben toen wel in 1 keer geslaagd Mr. Green
En als je slim bent Wieke koop dan al vast het 1000 examenvragenboek voor motor :geek:
Dat boekje had ik ook en heb toen alle vragen (zonder leren want ik had BE rijbewijs)ingevuld en toen nagegeken (uiteraard vele fouten) Roll
Maar daarna dus alleen de vragen v/d foute antwoorden geleerd (scheelde een hoop leerwerk) en toen ook in 1 keer de theorie gehaald :geek: Twisted
Ik snap dat een arme studente het zo goedkoop mogelijk wil doen , Maar ook hier geldt vaak dat goedkoop duurkoop kan worden :geek:
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 10 mei 2013 10:51
(@shadow)
Reputable Member

even voor de duidelijkheid ;

ik heb GEEN spoed of snelcursus gedaan ,
ik heb het gewoon afgekocht ,
en dan voorkom je dus , het Claudia - effect , dat ze je laten lessen en lessen en lessen ..................

Geplaatst : 10 mei 2013 16:43
(@oemoemenoe)
Noble Member

@shadow* wrote:

even voor de duidelijkheid ;

ik heb GEEN spoed of snelcursus gedaan ,
ik heb het gewoon afgekocht ,
en dan voorkom je dus , het Claudia - effect , dat ze je laten lessen en lessen en lessen ..................

Grin LoL 😉

Geplaatst : 10 mei 2013 16:51
(@kawasjakie)
Noble Member

@Bijzonder Mooie Wielen wrote:

...heb al een Tomtom rider met scala lulapparaat aangeschaft dus die PC zal ook nog wel komen...

Hoe bevalt de nieuwe TomTom Danny? Was eigenlijk van plan ook zo'n ding te halen met een nieuwe Bluetooth luldinges erbij, dus wel benieuwd eigenlijk...

Geplaatst : 10 mei 2013 17:34
Prominent Member

Voorlopig kijk ik er naar op tafel want mijn motor gaat de 17e naar de garage voor onderhoud en dan laat ik dat ding meteen (profesioneel) aansluiten LoL
Want als ik met mijn op electrotechnisch gebied linkerhandjes aan de slag ga verander ik mijn motor in een magnetronoven Oops Twisted
Ook heb ik thuis (nog) geen PC dus zal ik in het begin geen routes thuis plannen Mr. Green
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 11 mei 2013 07:10
(@varo-man)
Reputable Member

Goedemorgen jongens en meisjes.

Nu we het toch over de TomTom hebben. Ik kijk regelmatig naar de filmpjes van Mr.Gps, Hans Vaessen.
Die man kan wonderen verrichten met de Garmin. Heb wat filmpjes bekeken over de Garmin 350. Schijnt een grandioos apparaat te zijn, echter zonder mogelijkheid voor mp3's en verkeersinfo.
Lijkt me een goede aanrader voor diegenen die geen muziek willen horen en lak hebben aan verkeersinfo's.
Ikzelf gebruik mijn SP2720 ook in de vragtwaggel, dus voor mijzelf komt toch alleen de 660 in beeld. Maar lieve God, wat is dat ding dúúúúúúúrrrr!!

Eigenlijk wel benieuwd of je met de TomTom Rider minstens hetzelfde kunt doen als met bovengenoemde Garmins.

Zo, nu nog een bakkie koffie en dan weer naar de loods. En vandaag met de scooter van dochterlief want daar moet ik even mee langs Ad Mies voor een nieuw bandje.

Laterrrrrrr ........

Ptr

Geplaatst : 11 mei 2013 09:39
(@kawasjakie)
Noble Member

Er wordt altijd beweerd dat TT niet zo goed is met routes rijden als Garmin. Maar als je een beetje weet hoe TT werkt vind ik TT altijd nog beter dan Garmin. Maar das waarschijnlijk wat je gewend bent(ik al bijna 10 jaar TT)
Verder is TT er eindelijk ook van overtuigd dat je voor zo'n aanschafprijs gewoon lifetime kaart updates moet leveren, eindelijk!

Dus Danny als je PC draait dan download je (gratis) Tyre en daarmee kun je routes maken, fenomenaal, op de kaarten van Google-maps!
Kun je zelfs met streetview vooraf even terplekke gaan kijken. Want soms lijkt het een prachtig slingerweggetje(in België) maar dan liggen en kinderkopjes 😮

Geplaatst : 11 mei 2013 09:55
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

@shadow* wrote:

@PunkPrincessWieke wrote:

7 lessen maar? 😮 omg!

Die website, lesnemen.nl, daar snap ik niet zo veel van... Ik krijg foutmeldingen, en 'we bieden dit momenteel niet aan'... Geven die ook les in Bergen op Zoom en omstreken?

Rijschool Lesnemen in Tilburg

Naam
Rijschool Lesnemen

Adres
Stokhasseltlaan 35
5049TB Tilburg

Telefoon
(013) 456 62 60

ff bellen en je krijgt antwoord op al je vragen , toendertijd kreeg je ook korting
als je gestuurd was door iemand die daar zijn rijbewijs had gehaald ( 100 euro )
als dat nu nog zo is krijg je mijn naam via prive bericht Smile

Sorry voor de late reactie, ik was een paar dagen weg met de tent... Oops Grin
Ik ga even kijken of ik morgen tijd heb om te bellen, dankjewel! Mr. Green

Geplaatst : 13 mei 2013 20:12
Prominent Member

Zo ben bezig met de laatste nachtdienst en dan vrij tot Maandag 😎
Vrijdag gaat de motor naar de garage voor een kleine beurt en ook de tomtom wordt dan ingebouwd Smile
Ook na 4 jaar wordt de Xenon lamp preventief vervangen voor een nieuwe. (3000 branduren zitten er wel bijna op).
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 15 mei 2013 23:47
(@kawasjakie)
Noble Member

Mogge!

Kun jij een lekker lang weekend gaan rijden met je nieuwe TT. Hopelijk valt het met het weer wat mee, de voorspellingen zijn niet veel soeps

Geplaatst : 16 mei 2013 08:49
(@greenbird)
Noble Member

Pinkstersoepweer Cry Cry Cry

Wel een mooi wachtwoord, dat dan wel weer LoL Mr. Green

Geplaatst : 16 mei 2013 16:36
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Als je leuke wachtwoorden (of Galgje woorden) zoekt heb ik er nog wel een: endoplasmatisch reticulum. Mr. Green
Ooit met biologie geleerd, snapte er geen bal van. Iets met membranen, organellen, cellen, cytoplasma....
Heb meer tijd besteed aan het onthouden van het begrip dan aan wat het nou eigenlijk inhoudt.
Wel een leuk woord iig. Grin

Geplaatst : 16 mei 2013 20:27
(@kawasjakie)
Noble Member

Goeiemiddag. Wat een weer! Niet eens zin in een proefrit na een grote beurt van de CBR600 😮
Misschien morgen beter, en anders knutsel ik er maar een paraplu op of zo.

Zo ééntje achterop is misschien ook wel een goed idee 😀

Geplaatst : 17 mei 2013 15:48
(@greenbird)
Noble Member

Mag bij mij ook voorop Roll Mr. Green

Geplaatst : 17 mei 2013 22:06
(@greenbird)
Noble Member

Heb ik nu iets gemist dan???????????
Rij jij nu CBR600???
Mr. Green

Geplaatst : 17 mei 2013 22:09