je bent nog jong,komen vast nog wel andere pijnen 😡
En wat zijn we weer optimistisch!
"I hope I die before I get old..."
[youtube:2zjaznyz]
Gewoon net als een biefstukje ff dichtschroeien op de bakplaat
Maar waarom zo lang niet zwemmen zolang duurt het toch niet om een wondje dicht te laten gaan in die tijd kun je een baby kweken
Danny 😉
Uhhhhhm ik ben net 17, ik heb liever een piercing dan een baby!
(Ik wil sowieso geen kinderen. Ik vind kinderen vreselijk. )
In zwemwater zitten bacteriën, en die zijn slecht voor de genezing, of zoiets.
Ik weet niet waarom het zo lang duurt, 9 maanden is echt heel lang! Ik denk eigenlijk dat als ze zeggen dat het 9 maanden duurt, het bij mij echt een maand of 12 zal duren. Mijn lijf spoort niet helemaal, wondjes gaan niet goed dicht. xD
Rijden jullie trouwens al motor of is het nog te koud?
Van mij mag het nu echt wel zomer worden. M'n vingers en tenen zijn helemaal blauw (/zwart ) van de kou!
nee wij(ik) rijd(en) nog niet. En daar ben ik behoorlijk pissig over
😡
Maar tegen volgend weekend zou het warmer worden
Verder gaat het wel
Hmm oke.
Warmer als: "Wauw, het is zonnig! Ik kan zonder jas naar buiten! " of warmer als: "Jippie, het is 's morgens nul graden. Misschien dat ik vandaag zonder muts naar het station kan fietsen. 😐 "?
Ik rij nu niet omdat ik steeds werk maar het is hier rond Amsterdam harstikke mooi motorweer zonnig en droog. 😎
Voor kou ben ik niet bang heb een kuip handvatverwarming en goede kleding.
Dus ik hoop dat het donderdag ook nog zo is want dan heb ik nachtdienst en kan ik overdag ff rijden.
Danny 😉
Handvatverwarming? Bestaat dat?!
Op nieuwe motoren heb je ook al zadelverwarming :ugeek:
Danny 😉
Tegen de tijd dat jij op een " grote " motor mag rijden heb je waarschijnlijk een koelkast op zonnecellen in de topkoffer en een magnetron in de zijkoffer :ugeek:
Danny 😉
Meen je dat?? Zadelverwarming???
Een koelkast op zonnecellen vind ik best een goed idee. Altijd een koud biertje voor onderweg.
Ik had net toets over alles wat ik tot nu toe op de opleiding heb geleerd en heb 'm gehaald met een 'Goed', jeeej!
goed bezig Princess!
Maar doe mij maar zo warm dat je zonder jas naar buiten loopt...
Gefeliciteerd Princces.
Het gaat de goede kant op, volgende week 15 graden.
Ik ga alvast de accu plaatsen.
ZADELVERWARMING........zaadbalverwarming lijkt me ook niet raar en voor de dames iets soortgelijks,
nooit meer zoeken waar hij is gebleven na een koude rit als je moet plassen en hem niet weer kunt vinden .
hebben de dames geen last van ,schijnt al verwarming ingebouwd en voorverwarmd te zijn.
gelukkig heb je meer verstand van Honda's