M'n motor is nog nooit zo lang in winterslaap geweest
Dan gaan de oogjes wel open hè?!
Hier ook nog zelden zo lange winterstop gehad, voor m'n gevoel dan. Ondertussen sneeuwt het hier weer en de strooiauto's gooien er nog een flinke kwak zout bij. Voorlopig nog geen ritje..
Jij hield het bij Suzuki hè?
Dat is het betere werk, ik heb het opeens niet koud meer
Hier geen sneeuw nu, laat die troep maar mooi in Zeeland blijven
nou de sneeuw is hier zachtjesaan verdwenen. Alleen de bikini's zijn nog niet gesignaleerd 😀
Nog een bietje koud denk ik
Hier is de sneeuw ook weg, morgen ga ik bootje varen.
Hopelijk blijft die schuit niet vast zitten in het ijs.
ik zou weer wel es willen rijden 😮
ik ook...
Ik rij iedere dag, weer of geen weer. Maar alleen als ik thuis ben natuurlijk.
De afgelopen dagen naar Stuttgart geweest. Nee, niet met de motor. Was dat maar waar.
Ptr
ja, zo lus ik er ook nog wel eentje
Ingeblikt maak ik ook de meeste kilometers, helaas. Alleen met dit weer toch wel lekker
Nee, nee, ik rij hier altijd met de motor. Zowel in de winter als in de zomer. Niet dat het veel uitmaakt hier in dit land.
Mijn vrouw heeft altijd de auto in gebruik, dus ik ben altijd veroordeeld tot de motor. Niet dat ik het erg vind hoor,
anders pak ik de auto van mijn vrouw af, en ga er zelf mee rijden. Ik heb hem uiteindelijk ook betaald
Ritje Stuttgart is weer van een heel andere orde, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen hiero.
Ptr
Stuttgart met 30ton en 18 mtr, daar heb je weer heel andere vaardigheden voor nodig 😀
en heb je die baksteen nog steeds in de cabine liggen...
Goeienavond.
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe piercing en m'n oor bloedt.
Genezingsproces van 9 maanden - wat dus betekent dat ik 9 maanden niet mag zwemmen.
FML. :c
lekker bezig jij! pleistertje erop 😛
Ik mag er geen pleistertje op plakken, ik mag 'm niet eens aanraken.
Hopeloos dus, want ik wil er de hele tijd aan voelen.
Het piercen deed wel pijn joh, dit was echt de ergste tot nu toe. 😕