Wil het verversen omdat ik denk lucht in de leiding te hebben, maar das geen groot onderhoud hoor. Is 500km geleden gebeurd.
Als ik mijn voorrem inknijp dan kan ik hem behoorlijk ver intrekken, als ik een keer extra pomp is hij veel harder. Hij remt wel als een gek denk dus lucht.
Weet nog van mijn vorige GTS (ook met ABS) dat die dat ook had. Heb toen een stalen leiding rechtstreeks op de klauw aangesloten (dus zonder ABS) en toen was het goed. Kan dus ook aan de lange leiding liggen. Leiding loopt vanaf het stuur naar achteren waar de ABS pomp zit en weer terug. Leiding is zo'n 4 meter lang.....
O my god.
Wie kijkt er hier House?
Wilson gaat dood, hij gaat DOOD! 😮
Net de een na laatste aflevering op tv gezien, probeer nu de laatste te downloaden maar mn wifi is zo langzaam dat ik hier waarschijnlijk nog tot 3 uur zit.
Tv vind ik niets aan, maar House kijk ik altijd!! Hij is een idioot, grof, eigenwijs .....herken mijzelf er in...
met dit verschil :hij is een acteur en jij dus jezelf. 😀
Oeps..
......tja............
Hahaha!!!
@vicking wrote:
Wil het verversen omdat ik denk lucht in de leiding te hebben, maar das geen groot onderhoud hoor. Is 500km geleden gebeurd.
Als ik mijn voorrem inknijp dan kan ik hem behoorlijk ver intrekken, als ik een keer extra pomp is hij veel harder. Hij remt wel als een gek denk dus lucht.
Weet nog van mijn vorige GTS (ook met ABS) dat die dat ook had. Heb toen een stalen leiding rechtstreeks op de klauw aangesloten (dus zonder ABS) en toen was het goed. Kan dus ook aan de lange leiding liggen. Leiding loopt vanaf het stuur naar achteren waar de ABS pomp zit en weer terug. Leiding is zo'n 4 meter lang.....
Mijn ABS pomp zit net achter het balhoofd, dus een stuk dichterbij. De achterrem-leiding heeft zodoende wel een flinke lengte, ook door de gecombineerde voor-achter rem, maar deze is spijkerhard. (wel bijna allemaal stalen leidingen)
Als je met lucht zit zal je wellicht met vacuum de vloeistof eruit moeten trekken, zonder vacuum stroomt de vloeistof zo langzaam dat de luchtbellen terug naar boven kruipen
Leiding op stuur is rubber (klopt niet bij het knijpen) en in goede conditie, loopt naar de tank en vanaf daar is het staal. Schijnt dat de GTS moeilijk te onluchten is door de belachelijke grote remklauw in het voorwiel. Morgen maar eens goed voor zitten.
Succes, volgens de weermannen heb je een hele week de tijd...
Mooi zo, mijn koppeling wordt gemodificeerd naar race-clutch en het vliegwiel wordt nog dynamisch uitgebalanceerd. Komt dus mooi uit, die kou.
Tijd voor een spelletje!
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet,
en het is groen.
Een ZX6 plat in de bocht
Dat is een kawa toch?
Dan is het goed haha.
Wat een rotweer hier ... Waneer gaat het zonnetje weer schijnen? :c
ik zie niet, iets wat jij ook niet ziet en het is warm en geeft licht