Nog een uur en 4 minuten en ik heb weer weekend!
succes met aftellen! Ik had gisteravond om een uur of negen weekend
Goed weekend allemaal!
ah dan zit je hier op het forum goed , met al die Opelpschycho,s en motor gestoorden die alles rijden behalve BMW..
die lui sporen echt nie.... 😉
En vergeet de prettig gestoorden de tweeeïge eenlingen en de Academisch misvormden ook niet
Danny 😉
ik ken er nog één die BMW én DS rijdt... 😮
En wat zijn we weer vriendelijk
Tuurlijk wel. 't Zit niet zo diep hoor 😉
ik heb diep respect voor de Gold wing rijder die s,winters door de sneeuw ploetert met z,n 400kg zware bakbeest.
echt waar hoor...
maar de rijinstructeurs zijn pas echte bikkels.
die rijden hele dag met een slakkegang door de koude wind en regen met lui die nog niks kunnen met een moto.
petje af hoor.
Hahahaa
Over een jaartje ben ik ook zo'n klungel die nog niks kan en met een slakkegang alles moet leren...
g3eeft niks hoor.
Mijn rijinstructeur zei altijd: Eerst netjes, dan snel!
Ik ben meer van het:
Eerst snel, maar dan lukt het niet, dan stressen en de motor uit laten vallen op een cruciaal moment, dan nog meer stressen, dan netjes proberen, en dan lukt het wel.
Zo bezig met de laatste avonddienst v/d 6 en morgen vrij
Donderdag ging mijn geizer stuk en omdat ze Vrijdag dat onderdeel niet hadden konden ze het pas morgen maken
Dan ben je well ff blij dat je in een Theater werkt want daar hebben ze douches
De Admiraal (ex NinjaWil) heeft zijn KLV in de schuur gezet en een Honda Pan European gekocht een groene (dat dan weer wel)
En volgens iemand van Motoplus is het europese rijbewijs verhaal verkeerd vertaald uit het engels zodat het hier strenger geïnterpreteerd is dan bedoeld 😮
Dus misschien is er hoop voor de Jongeren dat het veranderd. 😕
Danny 😉
OMG! Dat meen je niet... Verkeerd vertaald?!?! Wat dom!! 😮
Oh ik hoop zooo dat ze het veranderen...
Yes! Ik heb 't gevonden:
http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/11840-onjuiste-a2-motorrijbewijswetgeving-door-vertaalfout.html
(Geen linkje, sorry, ik ben niet zo handig met computers)
Super! Hopelijk veranderen ze het...
Zo niet ga je uit protest gewoon op je paard rijden in de stad
Want dat mag volgens mij met een ruiterbewijs.
Danny 😉