het goedemorgen top...

Meldingen
Alles wissen

het goedemorgen topic

1,792 Berichten
32 Gebruikers
2 Reactions
4,294 Bekeken
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

He, geen slecht woord over Japanners, anders krijg je met mij te maken LoL

Heeft iemand misschien een suggestie voor een leuk nummer op de akoestische gitaar? Mr. Green

Geplaatst : 10 december 2012 18:47
(@rudyhadee)
Noble Member

Geloof d'r helemaal niks van Oe, helemaal niks,nada,noppes Japannert voor u.

Geplaatst : 10 december 2012 19:15
(@oemoemenoe)
Noble Member

Jappanners kunnen prima sushi maken maar mooie fietsen hebben ze niks mee LoL :ugeek: :geek:
zag dat WMB dit jaar weer de verkooplijsten aanvoerde met 3 modellen .
grootste verliezen voor Honda .
wordt tegenwoordig toch al niet veel nieuw meer verkocht doordat veel rijders minder te besteden hebben.
de recessie blijft maar hangen 🙁 Cry

Geplaatst : 10 december 2012 20:01
(@oemoemenoe)
Noble Member

@PunkPrincessWieke wrote:

Heeft iemand misschien een suggestie voor een leuk nummer op de akoestische gitaar? Mr. Green

deze heeft wel wat....
[youtube:nk1dp7zl]

Geplaatst : 10 december 2012 20:04
(@kawasjakie)
Noble Member

Honda staat nog altijd op een goede tweede plek. Probleem is dat iedereen in moet leveren(amper 10.000 nieuwe dit jaar)
En dat op een gegeven moment nieuwe ontwikkelingen niet meer terug te verdienen zijn voor fabrikanten. Das een kwalijke zaak. Of het nu om Duitsers of Jappen gaat 🙁

Geplaatst : 10 december 2012 20:13
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

@Oemoemenoe wrote:

@PunkPrincessWieke wrote:

deze heeft wel wat....
[youtube:au8hkvbq]

Kende ik nog niet, thnx! Ga ik mee aan de slag, leuk Mr. Green

Geplaatst : 11 december 2012 10:32
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Goeiemiddag...

Ik had gisteren een intakegesprek voor de opleiding Maatschappelijke Zorg Specifieke Doelgroepen niveau 4. Die opleiding zou in februari starten en 't zou een combinatieklas worden met niveau 3. De intake ging wel goed, dacht ik, werd vandaag m'n moeder gebeld:
Ze vonden me de beste van de groep, maar te intelligent, te intellectueel en overgekwalificeerd.
Nou lekker dan, ik had me dus gewoon als een respectloze idioot moeten gedragen net als het grootste deel van de groep, dan was ik misschien wel aangenomen. Nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen... Wachten tot september en het dan in Goes proberen? Of in september weer in Breda proberen, maar dan doen alsof ik dom ben? Verder op 4 Havo met een ander profiel? Of toch naar 4 VWO.......

Geplaatst : 12 december 2012 17:50
(@kawasjakie)
Noble Member

je kunt dus ook nog te slim zijn...
Heb ik nou nooit last van 😕

Succes ermee!!

Geplaatst : 12 december 2012 19:57
(@bijzonder-mooie-wielen)
Prominent Member

Dan wordt je toch gewoon de directeur van die zorginstelling kun je ook een paar ton per jaar bijelkaar graaien Twisted Mr. Green LoL
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 12 december 2012 20:52
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Ja, da's een goed plan! LoL

Geplaatst : 12 december 2012 21:38
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

OMG, ik ben toch aangenomen op het Vitalis! Mr. Green
Mijn moeder heeft een turbo motivatie mail geschreven naar de school, waarin staat dat ze het verschil in niveau tussen niv. 3 en mijn niveau herkennen maar dat ik heel erg zeker ben van mijn keuze voor deze opleiding en zeer gemotiveerd en dat ik gewend ben uitdagingen buiten school om te zoeken..
... en net hadden we de mevrouw van de intake op de voicemail: ik ben aangenomen. Mr. Green

Over 2 maanden doe ik Maatschappelijke Zorg in Breda! Grin 😀 Grin 😀 Grin 😀 Grin 😀 Grin
Nu moet ik als een gek achter een treinabonnement en schoolspullen en een iPad mini voor in de trein aan... En ik denk niet dat ik door kan gaan met werken.. Dus misschien red ik het financieel niet om naar IJsland te gaan dit jaar.. Maar who cares? Ik kan eindelijk iets INTERESSANTS gaan leren!
Jeeej! Mr. Green

Geplaatst : 13 december 2012 19:55
(@bijzonder-mooie-wielen)
Prominent Member

Mooi zo Wieke goed gedaan van je moeder 😮 en IJsland loopt niet weg hoor Mr. Green
Of ff de Motor73 van deze week kopen (of stiekum lezen Twisted in de winkel) staat een motorreis in IJsland in met foto`s Shock
Heb je toch nog wat LoL
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 13 december 2012 21:21
(@kawasjakie)
Noble Member

gefeliciteerd! Kun je er tegen aan...

Geplaatst : 13 december 2012 22:03
(@oemoemenoe)
Noble Member

zorgen voor de maatschappij...???

Geplaatst : 14 december 2012 00:52
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Moto73 ken ik wel, ik heb er daar een paar van thuis liggen Grin Ik ga uit school even kijken of ze die met IJsland hebben in BoZ!

Ja, 'zorgen voor de maatschappij' LoL
Maatschappelijke Zorg heeft 2 richtingen: Gehandicaptenzorg en Specifieke Doelgroepen. Ik moet na 1,5 jaar kiezen, maar ik denk dat ik Specifieke Doelgroepen ga doen. Ik ga dan werken met verslaafden, daklozen, psychiatrische patiënten ed. Mensen die niet meer zelfstandig in de samenleving kunnen functioneren dus.
Wat nog leuker is: mijn stageplekken zijn allemaal in the middle of nowhere, dus mijn ouders gaan meebetalen aan m'n autorijbewijs en dan kan ik hun auto's lenen. Mr. Green

Geplaatst : 14 december 2012 08:49
Pagina 53 / 120
Deel: